Er klar over eigarfoholdet. Poenget var at det burde vere meir fleksibel ordning, ved sal eller bytte, som sikra at gamle ferjer ikkje måtte brukast der det var nyare alternativ.
"Sogn" er ferdig med klassinga og går som avløysar for "Horgefjord". Burde kunne ha erstatta "Sogn" med "Melshorn" eller "Vardehorn" som vel er ca 15 år yngre.
"Aurland" er vekke frå salsprospekta til skipsmeklar J Gran, men står i flåtelista på heimesida til Fjord 1. Er ikkje ferja til sals lenger, eller er det andre grunnar til endringa?
"Norddalsfjord" ligg framleis ved verftet, men etter destinasjonen på AIS skal ferja vere i Cartagena 17. mars, så heimturen startar vel snart.
"Sunnylvsfjord" ligg i ro i Cadis. Nokon som veit årsaka til så langvarig landligge?
Etter Ais har Waterlord ankra opp ved Green Yard Kleven i Ulsteinvik. "Helgøy" viser ikkje, men det er vel fordi det ikkje er signal.
Nokon som veit om Helgøy ligg på reparasjonsdelen av verftet eller på spikardelen (resirkulering) ?
Eg har vanskar med å verte klok på kvifor det enda med konkurs etter presseoppslaga som er sitert i innlegga over. Det var underskot på 43 og 40 millionar i 2021 og 2022. Kontrakta for ombygging av "Barøy" var inngått i desember 2002. Korleis kan det då vere kontrakta på "Barøy" som velta...
Om "Dalsfjord" erstatta "Reinøy" i Troms og "Reinøy" flytta til Øyrekka, kunne eit akutt problem verte løyst. Er det rederi, oppdragsgjevarar, ferjekaier eller økonomi som hindrar slik løysing ??