Rutetabellen hos Fram er ikke oppdatert. Harøy er hovedferja frem til kaiene er ferdige og nytt fartøy kan settes inn. Geiranger skal inn på Sæbø - Leknes.
Geiranger har tatt over for Eid. Eid er på vei til Brattvåg.Og hva skjer med "Eid"?
Rutetabellen hos Fram er ikke oppdatert. Harøy er hovedferja frem til kaiene er ferdige og nytt fartøy kan settes inn. Geiranger skal inn på Sæbø - Leknes.
Geiranger har tatt over for Eid. Eid er på vei til Brattvåg.Og hva skjer med "Eid"?
Fra Facebook sidene til SBS:Ser at Fjord Kongen er på vi nordover frå Ålesund. Ideear kor hun skal?
Begge 2 skal gå der ja. Veøy skal starte seinare i sommer.Bolsøy ferdig med ombygging, destinasjon Florø. Noken som veit om både Bolsøy og Veøy kommer til Geiranger i sommer?
Planene for Jektvik- Kilboghamn sommeren 2023 og 24 er klare.
23: MF Malangen
24: MF Tysfjord
Rosendal skal hugges, alle sertifikater fratatt pga dårlig tilstand og opplag. Den er dermed fastslått ferdig.
Er ikke sikker, mulig stokksund.Vet du hvor hun skal hugges?
Er det snakk om hoved- eller suppleringsruten? Kva så med Melfjord, reserve?Planene for Jektvik- Kilboghamn sommeren 2023 og 24 er klare.
23: MF Malangen
24: MF Tysfjord
Dette du skriver om Rosendal er tull. Rosendal er ikke fratatt sertifikatene. Dem er levert inn frivillig av rederiet. Du skriver også at den er i dårlig tilstand. Dette er også bare tull. Slutt og komme med slike konspirasjonsteorier! Dette holder du også med på FB-siden Bilferger!Planene for Jektvik- Kilboghamn sommeren 2023 og 24 er klare.
23: MF Malangen
24: MF Tysfjord
Rosendal skal hugges, alle sertifikater fratatt pga dårlig tilstand og opplag. Den er dermed fastslått ferdig.
Melfjord ligger til salgs. Dette grunnet Torghatten Nord tapte to anbud i Troms. Dem har derfor ikke behov for ferge av størrelse som Melfjord etter at Malangen blir frigjort fra Troms.Er det snakk om hoved- eller suppleringsruten? Kva så med Melfjord, reserve?
Er begge elektrifiserte eller er det berre mindre modifikasjoner ?Begge 2 skal gå der ja. Veøy skal starte seinare i sommer.
Elektrifiserte eller berre ny hovedmaskin med strengere utslippskrav?Er begge elektrifiserte eller er det berre mindre modifikasjoner ?
Dette du skriver om Rosendal er tull. Rosendal er ikke fratatt sertifikatene. Dem er levert inn frivillig av rederiet. Du skriver også at den er i dårlig tilstand. Dette er også bare tull. Slutt og komme med slike konspirasjonsteorier! Dette holder du også med på FB-siden Bilferger!
Erik. Det har du nok rett i. Både jeg og du ender opp i graven også. Det er også snakk om tidAt Rosendal ender opp i saksen er vel ganske så sikkert. Det er bare spørsmål om tid..
Motorbytte for å redusere utslipp. Ikke elektriske i denne omgang, men motorbytte er gjort med tanke på mulighet for ombygging til batteridrift senere. Nullutslippskrava er per nå ikke gjeldene før 2026, The Fjords ønsker å elektrifisere Veøy og Bolsøy til nytt løyve fra 2026, men politikerne synes fartøyene er for gamle og har derfor inntil videre frarådd tildeling av nytt løyve.Er begge elektrifiserte eller er det berre mindre modifikasjoner ?
Så hvorfor sier ansatte i rederiet dette da?? Er det også konspirasjonsteorier??? Når dem selv sier det og alle vet det så må du og skjønne at det ikke er tull, vet du hva, fuck this, im out! Gidder ikke mer.Dette du skriver om Rosendal er tull. Rosendal er ikke fratatt sertifikatene. Dem er levert inn frivillig av rederiet. Du skriver også at den er i dårlig tilstand. Dette er også bare tull. Slutt og komme med slike konspirasjonsteorier! Dette holder du også med på FB-siden Bilferger!
Godt argument, ikkje minst når Torghatten har Fosen, Vardehorn og Melshorn i samme størrelse ledig.Melfjord ligger til salgs. Dette grunnet Torghatten Nord tapte to anbud i Troms. Dem har derfor ikke behov for ferge av størrelse som Melfjord etter at Malangen blir frigjort fra Troms.
Så hvorfor sier ansatte i rederiet dette da?? Er det også konspirasjonsteorier??? Når dem selv sier det og alle vet det så må du og skjønne at det ikke er tull, vet du hva, fuck this, im out! Gidder ikke mer
Vardehorn på kurs sørover, destinasjon ukjent.Har blitt stille rundt Vardehorn, ligget i Bodø i eit par veker no. Litt synd om hun er for stor til ruten, samtidig synd for mannskapet og dei reisende, som må leve med Røsund og Trondenes.
Destinasjon Nesna.Vardehorn på kurs sørover, destinasjon ukjent.
og satt i rute Nesna-Levang idag, Trondenes til øyane.Vardehorn på kurs sørover, destinasjon ukjent.