Fjord Line bygger om sine to LNG-skip som en konsekvens av energikrisen

Det har vel vore kraftig prisauke for dei ferjene som brukar LNG i innenlandstrafikken også. Er det rederi eller oppdragsgjevar som må betale prisauken, eller spleisar dei ?
 
fastpris på kva? Strømmen, diesel eller LNG?

Generelt er vel drivstoffet saken til rederiet og er noko som må kalkuleres inn ved anbud.
Kontraktsummene innenlands justeres årlig etter "Kostnadsindeks for innenriks sjøfart – delindeks fartøy – Ferger". Der ligger det inne økte drivstoffkostnader med 79% fra 3.kvartal 2021 til 3. kvartal 2022. Så det hjelper vel litt.
 
Last edited:
DF (dual fuel) motorer som ska inn her for å kunna bruka begge deler alt etter prisen på drivstoff
Joda, men når begge drivstoff er like dyre, så får de jo lite igjen for investeringen og driftsavbruddet. Andre bygger om til batterihybrid.
 
Last edited:
Joda, men når begge drivstoff er like dyre, så får de jo lite igjen for investeringen og driftsavbruddet. Andre bygger om til batterihybrid.
Ikke mange som har bygget båter seneste årene som har satset på LNG. Er vel kun Brittany Ferries som har satset så hardt.
 
i doken på fosen. photo verftet på facebook
 

Attachments

  • stanvangerfjord.jpg
    stanvangerfjord.jpg
    193.3 KB · Views: 24
Det er vel naturleg at man bruker denne tida til anna nødvendig vedlikehald som krever dokking blant anna
 
Back
Top