Havila Kystruten, Bygg nr. 1093, 1094, 1193 og 1194 ved Tersan Shipyard, Havyard 923 "Havila Capella/Castor/Polaris/Pollux"

Her var det mykje mellom linene! Dei har sjølve terminert kontrakten men seier at dei kan gå konk om konflikten ikkje vert løyst. Høyres som usemje om betaling. Man kan jo spyrje seg om verftet har andre leverandører dersom konflikten ikkje vert løyst, eller om det i høve forseinker leveringa endå meire.
 
Her var det mykje mellom linene! Dei har sjølve terminert kontrakten men seier at dei kan gå konk om konflikten ikkje vert løyst. Høyres som usemje om betaling. Man kan jo spyrje seg om verftet har andre leverandører dersom konflikten ikkje vert løyst, eller om det i høve forseinker leveringa endå meire.
leste detta på linkedin

Vessel delay, missing payments and possible bancruptcy.

Norwegian Marine Interior migth be facing bancruptcy due to missing payments from Tersan Shipyard in relation to work performed on the new Havila vessels.
Tersan has informed NMI that they will not be able to pay according the the agreement, NMI has terminated their contract with Tersan and pulled all personell from the project.

One vessel has been delivered almost 1 year late, the other 3 vessels are far behind schedule for delivery.
 
leste detta på linkedin

Vessel delay, missing payments and possible bancruptcy.

Norwegian Marine Interior migth be facing bancruptcy due to missing payments from Tersan Shipyard in relation to work performed on the new Havila vessels.
Tersan has informed NMI that they will not be able to pay according the the agreement, NMI has terminated their contract with Tersan and pulled all personell from the project.

One vessel has been delivered almost 1 year late, the other 3 vessels are far behind schedule for delivery.
Trist!
 
Hurtigrutens fråsegn då Havila fekk sin del av kystruta var Til lukke, om dei trur at dei kan drive ruta til den prisen. Dei sit vel no og tenkjer Kva var det me sa? Men Havila må jo seiast å ha vore usedvanleg uheldige, fyrst konkursen hjå verftet i Spania, så covid19 bland verftsarbeidarane i Tyrkia og no usemje mellom verftet og underleverandørar. Likevel er det jo ein skandale at det no vil gå to år fra Havilas inntog i kystruta til at alle elleve skip som trengjest for daglege avgangar står til rådvelde. Eg synest at det Det Kgl. Samferdselsdepartement burde vere litt meire proaktive i å hjelpe Havila med å finne skip som mellombels kan avløyse dei manglande nyskipa. Det var lettare like etter den andre verdskrigen, då kunne ein setje inn litt større lokalbåtar, som hadde lugarar, i ruta – dei er alle vorte avløyste av snøggbåtar som berre går på dagtid.
 
Ja det er nok det de har slitt med, siden de stort sett har lagt og drevet. Men nå har det vært litt bevegelse.
 
Det norske rederi Havila Kystruten, der skal konkurrere med Hurtigruten på den lange rute langs den norske vestkyst, risikerer at komme i klemme på grund af de vestlige sanktioner mod Rusland. Rederiet leaser fire nye færger på ruten af et russisk leasingselskab.

Færgerne er ejet af de russiske leasingselskab GTLK, der er blandt de største leasingselskaber i verden. Selskabet er ikke på den vestlige sanktionsliste på nuværende tidspunkt, men frygten for at det sker har allerede fået selskabets aktiekurs til at rasle ned, og de er i dag kun halvt så meget værd som de var for en uge siden.

De fire færger til Havila Kystrute har den værdi af 4 milliarder norske kroner, og er leaset ud til nordmændene på en 10-årig kontrakt.
 
Er dette med leasing av disse 4 fartøyene fra ett russisk selskap, noe som har vært kjent tidligere/før angrepet på Ukraina?? Jeg opplever dette overraskende. Må si jeg "trodde" at dette var fartøyer Havila bygde til seg selv. Men man kan jo alltid undres på hvor fra pengene kommer, når man starter opp ett rederi fra intet.
 
Er dette med leasing av disse 4 fartøyene fra ett russisk selskap, noe som har vært kjent tidligere/før angrepet på Ukraina?? Jeg opplever dette overraskende. Må si jeg "trodde" at dette var fartøyer Havila bygde til seg selv. Men man kan jo alltid undres på hvor fra pengene kommer, når man starter opp ett rederi fra intet.
Det har vært kjent, ja. Skip må finansieres. Noen bruker banklån, men ulike leasingavtaler er også svært vanlig. Fredriksens selskapet Ship Finance driver f eks. med det. Kanskje ikke så vanlig med russisk leasingselskap. Ser ut til at Havila Kystruten får de problemer det er mulig å få.
 
I have contacted Havila Kystruten and received the answer as follows:
As of now, all 4 of our ships are fully financed. Havila Kystruten has a leasing agreement for our ships with GTLK Europe and GTLK Asia, and they are currently not sanctioned. We assume that all will go as planned, both with operation of our existing ship and the delivery of the remaining 3 ships. But we monitor the situation continuously and are ready to take necessary measures to secure our operations if necessary.
 
PROBLEM FILLING THE SHIP?
Received the following Mail from Havila:

Sail with Havila Capella this spring

Sail into the Norwegian spring with Havila Capella - great savings on selected voyages!​

You can now book a spring voyage with 40%* saving on cruises with the new ship Havila Capella. ***
Sail with Havila Capella this spring
The offer is valid until 25 March 2022 subject to availability.
 
Back
Top