"Kovda" byggast om ved LOS Marine, blir "Ocean Azul"

Refvik

Administrator
Staff member
M/V KOVDA SOLD AND DELIVERED

Yesterday, on Thursday, 7th June 2018, Atlantic Shipping, as brokers, delivered the scallop vessel M/V “Kovda" to her new owners.

The vessel is 59.50 x 13.10 m and was built in 1987 at Aukra Industrier, Norway.

The vessel has been sold from Russia to international interests.

Atlantic Shipping A/S would like to congratulate the new owners with the acquisition of M/V Kovda and thank all involved parties for good cooperation during the sales and delivery process.

Atlantic Shipping wishes all the best of luck to the new owners and hope that she will serve them well.

Kilde: Atlantic Ship
 
Skal bygge om denne tråleren for over 100 millioner kroner

LOS Marine på Bømlo har fått oppdraget med å bygge om den tidligere skjelltråleren «Kovda».

Båten skal ferdigstilles innen september, og arbeidet har en kostnadsramme på langt over 100 millioner kroner, ifølge en pressemelding. Det gir en betydelig økt omsetning ved verftet.

- Vi er blitt enige med rederiet om ikke å gå ut med eksakt sum, men det er nærmere 200 millioner enn 100, sier styreleder i LOS Marine, Arne Mæland, til Tekfisk.

Det er rederiet Pesquera Azul Norge AS som ble stiftet i fjor, som skal bygge om tråleren. Når den er ferdig ombygget, skal den i hovedsak brukes til linefiske etter tannfisk i Sørishavet.

Les meir på sidene til Tekfisk

"Kovda"
skal_bygge_om_denne__1082.jpg

Foto: Nina Ingvaldsen/LOS Marine

rk1fugl4x0lul0dmt1byb2r1y3rpb24vu2tqzxjtymlszgu1lmpwzy5pbmzv_big.jpg

Illustrasjon: via LOS Marine
 
"Kovda" ved LOS Marine 16/2. Noen som vet om de skal bygge den nye akterseksjonen selv eller blir den prefabrikert av et annet verft?Kovda.jpg
 
Båthekken blir forlenga med 12 meter for å få på plass eit heilt nytt konsept for autoline

Sjøfugl kan vere eit stort problem når ein fiskar i Antarktis. Etter at gründerselskapet Sago Solutions hadde løyst problemet med kval, kasta dei seg over albatrossen.

På Bømlo går det føre seg ei storstilt ombygging av skjeltrålaren «Kovda». Reiarlaget Pesquera Azul Norge skal satse på fiske etter tannfisk i Sørishavet. Og båten dei skal ha med til Antarktis er ein flytande prototype. Den skal mellom anna forlengast frå 60 til 72 meter med ein påbyggingsmodul som har innvendig sette- og dragebrønn for liner. Modulen har fått namnet Sago Combi Pool.

- Å plassere eit basseng akter i fartøyet der det er store rørsler høyrest jo ikkje heilt klokt ut, så det krev tilpassingar, vedgår Ingunn Sørvik.

Ho er dagleg leiar i Sago Solutions, som ho driv saman med familien. Det er far hennar, Omar Sørvik, som er oppfinnaren, og også ein av reiarane som bygger om «Kovda».

- Om dette verkar, blir det ein boom, då skal alle ha, trur Olav Hilmar Koløy, dagleg leiar i Los Marine som byggjer om båten.

Sett ut linene innvendig

Tekfisk har tidlegare skreve om Sago Extreme, ei løysing for å få bukt med problemet med kval som et opp fangsten på lina. I arbeidet med å finne den optimale metoden å nytte Sago Extreme, vart ideen om Sago Combi Pool til.

Konseptet er inspirert av Moon Pool-løysinga, som mellom anna brukast på autolinefartøy, men òg i oljebransjen og på forskingsskip. Det er ei opning i skroget som gir enklare og sikrare tilgang til vatn.

- Her lagar me eit innvendig, kontrollert arbeidsområde som gjer at mannskapet vert skjerma for vêr og vind, og alt arbeid med liner skjer innandørs gjennom bassenget også utsetting, fortel Ingunn Sørvik.

Dei kan også kontrollere bølgefrekvensane i bassenget med justerbare opningar, samt at bassenget i seg sjølv er designa for å redusere fartøyets stampebevegelsar.

Les meir på sidene til Tekfisk
 
"Kovda" 6/4... ingen tvil om hva den het som ny! Det er ikke de store endringene utvendig ennå, men er vel ganske ribbet innvendig.
005.JPG016.JPG
 
Denne er registrert i NOR som "Esther Dorthea" LFOO, Pesquera Azul Norge AS (ISM: Br. Birkeland Fiskebåtrederi AS) Storebø.
 
Ifølge Facebook siden til LOS Marine, ble den nye akterseksjonen satt på torsdag i forrige uke.

Den skal være bygget hos Kleven Verft ifølge et innlegg på Facebook

Los Marine.jpg
Foto: LOS Marine
 
Last edited:
Ser navnet er endret til "Ocean Azul". Den er fremdeles registrert som "Esther Dorthea" i skipsregisteret, men skal kanskje flagges ut når den er ferdig?
 
litt inne i denna skuto nå :)
 

Attachments

  • 98176291_152728922970024_6249118544563273728_n.jpg
    98176291_152728922970024_6249118544563273728_n.jpg
    62.3 KB · Views: 78
  • 98456274_152728919636691_1850170137571753984_n.jpg
    98456274_152728919636691_1850170137571753984_n.jpg
    111 KB · Views: 79
  • 99004299_152728959636687_2336347786800267264_n.jpg
    99004299_152728959636687_2336347786800267264_n.jpg
    52 KB · Views: 83
  • 99054118_152728882970028_9115716473967345664_n.jpg
    99054118_152728882970028_9115716473967345664_n.jpg
    54 KB · Views: 84
  • 99296960_152728889636694_684742723286073344_n.jpg
    99296960_152728889636694_684742723286073344_n.jpg
    138.3 KB · Views: 80
Back
Top