Liegruppen AS, Bygg nr. 64 ved Cemre Shipyard, Pelagisk Fiskefartøy "Libas"

4. april 2017 vart dette publisert på Facebook sidene til Salt Ship Design

"Liegruppen revealing some sketches from their new Salt-project"

Noken som har hørt noko meir om dette prosjektet?

Libas1.jpg


Libas2.jpg


Libas3.jpg

Alle illustrasjoner: Salt Ship Design
 
Libas blir første fiskebåt med gass- og batteridrift

Igjen vert det tenkt langt framover når ny Libas skal byggjast. Denne gongen er det miljøet som får nyte godt av nye innovasjonar.

Salt Ship Design AS fekk allereie for eitt og eitt halvt år sidan oppdraget med å utvikle ein fiskebåt ulikt alt som er bygd før. Etter lang utvikling og modningstid er begge partar stolt over å presentere dei første skissene av nye Libas.

Nybygget blir 86 meter langt og 17,80 meter breitt, og skal byggjast ved Cemre i Tyrkia.

Libas blir bygget med en 350 cum LNG tank som skal brukes som framdrift saman med ei stor batteripakke.

Skipet vert utrusta som snurper, og for både singel- og dobbeltrål.

Det gjenstår ein del endelege avklaringar av utstyr, så fleire detaljer vil kome seinare.

Kilde: Liegruppen.no

27545576_1839195752765855_7581763548901432010_n.jpg

Illustrasjon: Salt Ship Design
 
Last edited:
WOW for en båt dette blir!

Fra Facebook sidene til Salt Ship Design

We are proud to reveal the new Libas designed for the Lie family. Powered by LNG and batteries, the new purse seiner /trawler will be built at Cemre Shipyard in Turkey.

Length 86,1 m
Breadth 17,80 m

Libas.jpg

Illustrasjon: Salt Ship Design
 
Lagar straum når han rullar

Saman med Egil Sandvik frå skipdesignselskapet Salt Ship Design fekk Peder O. Lie frå Liegruppen i går Nor-Fishings innovasjonpris 2018.

Båten blir driven av naturgass. Gassmotorane ladar batteri som driv dei elektriske motorane. Batteria gjer det og råd å ligge ved kai utan å sleppe ut røyk.

Gassmotorane skal gå jamnt, medan elmotorane variere med belastninga. Det betyr mellom anna at batteria blir lada når båten er på veg ned i ei bølge og tappa når den går opp.

Kjem bølgene frå sida, og båten rullar, gjer tankar med vatn og små turbinar inne i båten av båten kan produserer straum under rulling.

Les meir på sidene til Nett.no (Krever innlogging)
 
Her er nye Libas

Etter to års ventetid er Libas endelig klar for sjøen.

Fredag ble Libas, Liegruppens nye fiskebåt, sjøsatt i Tyrkia.

– Vi kjenner oss mer og mer trygg på at vi har gjort det rette i innkjøpet av denne båten. Det er verdens første fiskebåt på LNG og batteri, i tillegg er det en hybridbåt som kan gå på diesel, skryter daglig leder i Liegruppen, Bjarne Haldorsen.
I forkant var båten forventet å koste 300 millioner kroner.

– Vi ender mellom 300 og 350 millioner, sier Haldorsen.

Les mer på Vestnytt.no
 
Last edited:
Back
Top