Offshoretråden - Bilder, Salg og Generell Info

Eqva ASA: Divestment of the ship - Havila Charisma​

On 12 March 2024 Eqva ASA (OSE: EQVA), through its subsidiary Havyard Ship Invest AS, entered into a sales-agreement with Havila Holding AS to divest its 50 % stake in the PSV Havila Charisma, reaffirming the company’s strategic direction and ambition to become an industrial investment company listed on the Oslo Stock Exchange.

The transaction is settled by NOK 62m in cash, where NOK 4m is repayment of debt. The transaction will result in an accounting profit for the company.

“The sale of Havila Charisma will free up important resources, enabling a concentrated focus on further development of Eqva’s current industrial portfolio. In addition, this enables new investments and the opportunity for an extraordinary dividend” said Even Matre Ellingsen, Chair of the Board of Eqva.
 
Fra Island Offshore:

EIN NY ÆRA FOR OCEAN INTERVENTION III

Island Offshore fartøyet Ocean Intervention III (OI3) går no av kontrakt etter heile 17 år for same kunde! Det er uvanleg lenge.

Bygd ved Kleven Verft i 2005 som bygg 304, vart ho døypt til Island Ranger med Dionne Chouest som gudmor. På denne tida var prosjektet eit særdeles kjærkome tilfang til det lokale verftet som opplevde vanskelege tider. Mellom familiar med solide røter i maritim industri, vart det funne ei løysing som kunne realisere prosjektet.

Etter eit års tid som supplyfartøy for Hydro vart det duka for ombygging på Myklebust Verft i 2007, og i høve kontrakt med Oceaneering vart supplybåten Island Ranger til konstruksjonsskipet Ocean Intervention III.

No venta arbeid i Mexicogolfen, der skipet mellom anna deltok i sløkking og redningsarbeid etter den fryktelege Macondo ulukka. Etter fem år gjekk turen over Atlanteren igjen til arbeid i Angola; i det som skulle vise seg å vare i tolv år. Til saman har OI3 altså jobba heile sytten år for same kunde. Det er imponerande!

- Det er alltid vemodig å selje skip, og spesielt dette skipet. På mange måtar symboliserer OI3 historia og strategien til Island Offshore. Lokalt bygd skip, som seinare vart ombygd til ein ny marknad og kunde basert på det som har blitt eit særs langsiktig og godt samarbeid, seier Tommy Walaunet, administrerande direktør i Island Offshore.

- Vi står i takksemd til alle som har hatt sitt arbeid om bord og løyst dette på ein framifrå måte. No var tida komen til å skilje lag med dette skipet, samtidig som salet gir Island Offshore moglegheiter til å finansiere vidare satsing.

OI3 er no over på nye hender, og vart overlevert nye eigarar denne veka. OI3 forblir i teneste utanfor det afrikanske kontinentet.

Som ny "Island Ranger"
View attachment 14378

Som "Ocean Intervention III"
View attachment 14379
Begge foto: via Island Offshore

"Ocean Intervention III" er solgt til Hydrodrive i Nigeria, nytt namn er "HD Intervention"
 
"Mearsk Ventura" kommer inn til sida vår her igår ettermiddag på Bacalhau feltet, offshore Brasil
20240313_161933.jpg
Foto: Oddgeir Refvik
 
"Oceanicasub VI" ex. "Far Saga" i Niteroi i ettermiddag
OceanicasubVI.JPG

Foto: Oddgeir Refvik
 
"Normand Flower" til kai i Niteroi i ettermiddag ved en av dei mange marinebasane i Rio de Janeiro
NormandFlower.JPG

Foto: Oddgeir Refvik
 
DOF Group ASA - Sale of Skandi Captain

DOF Rederi AS, a fully owned subsidiary of DOF Group ASA, has today entered into an agreement to sell the 2004 built, medium-size PSV Skandi Captain to an international buyer.

The vessel will be delivered in Q1 2024 and the sale will have a positive accounting effect.
"Oceanicasub XVIII" Ex. "Skandi Captain" som har ligget en tid ved LOS Marine på Rubbestadneset satte i dag kurs for Vlissingen. Sett på sørgående i Karmsundet i kveld.
Oceanicasub XVIII.jpg
 
Back
Top