Remøybuen AS. Bygg nr. 904 ved Vard Langsten, WM28 "Remøybuen"

Refvik

Administrator
Staff member
Vil bygge ny 30-meter kombinert kystbåt

Om planene faller på plass kan Fosnavåg få et nytt kystfiskefartøy om kort tid. Det planlagte fiskefartøyet får ifølge tegningene en lengde på 29,99 meter og bredde på 9,50 meter.

– Det drar ut. Men vi håper å ha en endelig avgjørelse på plass om to til tre uker, sier fiskebåtreder Hans Sigvald Remøy til Kystmagasinet. Han leverte i fjor sommer søknad om utskifting av sitt nåværende fartøy, Remøybuen.

Det nye fartøyet er designet av West Maritime AS i Fosnavåg. I ervervssøknaden er det angitt at det skal bygges for fiske med trål, snurrevad og line.

Rederiet har i senere år lastet opp med fire strukturkvoter, og har i år om informasjonen til Fiskeridirektoratets offentlige register er korrekt oppdatert, en kvote på 569 tonn hyse, 187 tonn sei, 224 tonn torsk og 15 tonn makrell.

– Planen er å få det nye fartøyet bygget ved Vard Aukra. Men alt er som sagt ikke på plass enda, sier Remøy.

Les meir på sidene Kystmagasinet

Info om gamle "Remøybuen" finnest i posten Shellsea investerer i ny båt for frakt av rensefisk

"Remøybuen"
Remoybuen.jpg

Illustrasjon: West Maritime AS
 
Storsatsing på ny kystbåt

- Dette er ein miljøbåt, ein ny generasjon kystbåt.

Det seier Herøy-reiar Hans Remøy etter at han har kontrahert ein 27,90 meter lang kystbåt hos Vard Aukra.

- Eg var dialog med tre verft, men Vard Aukra var billegast, seier Remøy, som i satsinga har med seg partnerane Dag Remøy, Vegard Kvalsvik og Helge Kvalsvik.

Prislappen er på vel 60 millionar kroner for den kombinerte autoline- og snurrevadsbåten.

Båten skal vere ferdig i mai 2019, og får namnet Remøybuen, det same som gamlebåten som er seld.

- Eg har tru på kystfiske framover. Kvotene er bra, og om ein står lenge om bord, vil nok fiskarane kunne tene rundt millionen på eit år.

- Men det må arbeidast. Dette er ein båt tilpassa heilårsdrift.

Båten er teikna av Fosnavåg-selskapet West Maritim, og det vert satsa på isa ferskfisk i kar.

Han seier at hovudreiskapen vert snurrevad.

- Vi kan drive med 30.000 linekrok, men vi reknar med at mesteparten av tida vil det vere snurrevad vi satsar på.

Les meir på sidene til Nett.no (Krever innlogging)

"Remøybuen"

Illustrasjon: West Maritime AS
 
VARD SECURES CONTRACT FOR THE CONSTRUCTION OF ONE FISHING VESSEL FOR REMØYBUEN AS

Singapore, 15 March 2018 – Vard Holdings Limited (“VARD” or the “Company”), one of the major global designers and shipbuilders of specialized vessels, is pleased to announce that it has secured a contract for the construction of one fishing vessel for Remøybuen AS (“Remøybuen”) in Norway. The contract value is approximately NOK 60 million.

Classified for deep sea fishing, the new fishing vessel is a combined long liner and Danish seiner, and can accommodate a crew of 11 persons on board. The vessel will feature the first-of-its-kind electric-driven seine drums developed by Seaonics, which will deliver a winch package of two seine drums, two net drums and one cod end winch.

The fishing vessel is specially developed for Remøybuen, and designed by the customer in close relationship with West Maritime in Fosnavåg, Norway. It has a length of 28 meters and a beam of 9.5 meters.

Delivery of the vessel is scheduled from Vard Aukra in Norway in 2Q 2019.

Mr. Roy Reite, CEO and Executive Director of VARD, commented: “It is impressive to see Vard Aukra’s contribution to the growing fisheries and aquaculture market. We have a long and proud history within fisheries and other specialized vessels, and the Aukra yard has taken the lead in developing the group’s initiatives in this exciting market. We are honoured to have been chosen by Remøybuen, and it is a pleasure to welcome their owners and crew to VARD.”
Remøybuen AS is located in Fosnavåg in Norway.

The contract has been entered into in the ordinary course of business of the Company. It is not expected to have any material impact on the earnings per share or the net tangible assets per share of the Company for the current financial year. None of the Directors or the controlling shareholders of the Company have any interest, direct or indirect, in the above contract.

"Remøybuen"
Remoybuen2.jpg

Illustrasjon: West Maritime AS
 
Designet på denne heiter WM28 mens den blir bygg nr. 904 ved Vard Aukra

wm28_bakfrasb-sjo_d-2-768x605.jpg


wm28m_forfrasb_d-1-768x358.jpg

Illustrasjoner: West Maritime AS
 
Skroget til "Remøybuen" er under slep fra Vard Braila til Tomrefjord. Slepebåten heter "Bugsier 30" og ligger for øyeblikket i havn i Marin, Spania, hvor den har ligget en stund.
 
Last edited:
Skroget til "Remøybuen" i Åramsundet idag, har visstnok låge i Sognefjorden nokre dager i påvente av bedre vêr rundt Stadt
Remoybuen.jpg

Foto: Idar Nygård
 
Fra Facebook sidene til rederiet:

Då har vi endelig teke over båten og kan invitere til dåp laurdag klokken 13 i Fosnavåg på Allmenningskaia. Etter at båten er døypt vil det være åpen båt for den som vil ombord å inspisere
 

Utdrag fra artikkelen:
Den 28 meter lange kystbåten kom til Remøya fredag. Laurdag er det dåp på Almenningskaia i Fosnavåg, med Gerd Rødset, gift med Hans Remøy, som gudmor.

- Det er ein flott båt, sjølv om det har vore nok av utfordringar undervegs, seier Remøy.

Utfordringane starta ved skrogverftet i Braila i Romania, då det var så lite vatn i Donau at båten måtte kuttast i to og slepast ned elva for deretter å sveisast saman og slepast vidare til Norge.

Utrustinga skulle deretter skje ved Vard Aukra, men verftet vart seld, og sluttarbeidet vart flytta til Vard Langsten i Tomrefjord.

Med kvoter er heile prosjektet på rundt 150 millionar kroner.
 
Dårligt med dagslys ombord?

Utenom styrehuset så ser det ut til kun å være en ventil på kvar side?
Remøybuen 6.jpg
Foto: Bjørn Sande
 
Fra Facebook sidene til rederiet:

Då kan vi endeleg runde av eit turbulent 2020. Første halvdel har i stor grad vore prega av utfordringar knytta til ferdigstilling av båten som vart overlevert av Vard Langstein, 26. juni i år. Men utfordringar er til for å løysast, og dei har vorte løyst - ein etter ein, i samarbeid med dyktige folk frå verft, underleverandørar og andre samarbeidspartnarar, både før og etter overlevering! Når vi ser på resultatet og oppfølginga i etterkant er vi glade for at båten vart bygd der han vart bygd.
Etter at båten vart teken i bruk har den fungert svært godt. Vi fekk opp det vi skulle ha av kvotene, takka være eit godt mannskap som har gjort ein framifrå jobb.

Remøybuen AS har so longt vore eigd 50% av Hans og Dag Remøy. Dei har no valgt å selge sin part til Nesbakk AS frå Alnes. Vegard og Helge Kvalsvik blir med på laget vidare. Når Hans og Dag går ut av rederiet forsvinn tilknytninga til navnet «Remøybuen». Nytt navn på selskapet og på båten blir etter nyttår «Kvalnes». Vi takker Hans og Dag for samarbeidet og ønsker Leif, Vidar og Arild frå Nesbakk velkomen inn

Over nyåret gjeng vi båten til Tomrefjord for litt claim-arbeid og justeringar/endringar av fabrikk. Deretter stillar vi utkvilt og klar for eit nytt kvoteår med fullstrukturert båt

God jul og godt nyttår alle sammen
 
Back
Top