Skipsulykker

MF Bjørnefjord på en av de første turene over Høgsfjordsambandet. Fredag fikk ferja en skade, og sambandet er innstilt på ubestemt tid.
 
Last edited:

Rederi og verft krangler om stabiliteten til forlist fiskefartøy
 
Redningsskøytene måtte hjelpe frakteskip Folla 2 i Vestfjorden
 
Brannvesenet har evaluert trålerbrannen som skapte kaotiske tilstander i Tromsø.
 
Kjemikalietanker Key Fighter trengde hjelp
 
Utfrag fra artikkelen i Sunnmørsposten:

Torsdag morgon vart ferja «Hardingen» liggande og drive i sjøen utan motorkraft, og med folk og bilar om bord. Rett etter avgang frå Festøya ferjekai 06.40 stansa hovudmotoren.

– Hovudmotoren var stoppa i rundt sju minutt, opplyser Inge Andre Utåker i Norled. Han er regionssjef for ferjer i selskapet. Ferja kryssar Storfjorden på E39 mellom Solavågen og Festøya.

– Situasjonen var ikkje kritisk, ifølgje Utåker.

– Det var frålandsvind. Ankeret blei klargjort og passasjarene blei informert.

Direkte årsak til hendinga var at navigatøren opererte maskineriet på ein feil måte, opplyser han.

– Overvakingssystemet oppfatta at oljetrykket var blitt for lågt, og derfor stansa maskinen. Det var ikkje noko gale med det tekniske, skriv Utåker i ein e-post til Sunnmørsposten. Ut over dette ønskjer ikkje reiarlaget å gje fleire opplysningar no.

Sidan reiarlaget vurderte det til å ikkje vere ein teknisk feil, gjekk ferja rett tilbake i rutefart.
 
MF Bjørnefjord på en av de første turene over Høgsfjordsambandet. Fredag fikk ferja en skade, og sambandet er innstilt på ubestemt tid.

Fra i kveld er MF «Bjørnefjord» tilbake i Høgsfjord-sambandet
Utfrag fra artikkelen i Sunnmørsposten:

Torsdag morgon vart ferja «Hardingen» liggande og drive i sjøen utan motorkraft, og med folk og bilar om bord. Rett etter avgang frå Festøya ferjekai 06.40 stansa hovudmotoren.

– Hovudmotoren var stoppa i rundt sju minutt, opplyser Inge Andre Utåker i Norled. Han er regionssjef for ferjer i selskapet. Ferja kryssar Storfjorden på E39 mellom Solavågen og Festøya.

– Situasjonen var ikkje kritisk, ifølgje Utåker.

– Det var frålandsvind. Ankeret blei klargjort og passasjarene blei informert.

Direkte årsak til hendinga var at navigatøren opererte maskineriet på ein feil måte, opplyser han.

– Overvakingssystemet oppfatta at oljetrykket var blitt for lågt, og derfor stansa maskinen. Det var ikkje noko gale med det tekniske, skriv Utåker i ein e-post til Sunnmørsposten. Ut over dette ønskjer ikkje reiarlaget å gje fleire opplysningar no.

Sidan reiarlaget vurderte det til å ikkje vere ein teknisk feil, gjekk ferja rett tilbake i rutefart.
Takk!
 
Trailer veltet over flere biler om bord i ferje 'Bastø 1', 5505 gt (IMO: 9144081)
 
Last edited:
Trailer veltet over flere biler om bord i ferje 'Bastø 1', 5505 gt (IMO: 9144081)

Sitat: - Ingen indikasjoner på at det er uforsvarlig å krysse fjorden nå. (En trailervelt bør vel være indikasjon god nok, men uansett:) blir det ikke surret når det er høy sjø, slik som på Boknafjorden?
 
Last edited:
Sitat: - Ingen indikasjoner på at det er uforsvarlig å krysse fjorden nå. (En trailervelt bør vel være indikasjon god nok, men uansett:) blir det ikke surret når det er høy sjø, slik som på Boknafjorden?
Ifølge nettstedet Kystvær var det målt vind på 23,2 meter i sekundet ved Gullholmen i området klokka 8 tirsdag morgen

Øyvind Lund, administrerende direktør i Bastø Fosen, mener det ikke var uforsvarlig å seile over fjorden da lastebilvelten skjedde. Foto: Kenneth Stensrud Øyvind Lund, administrerende direktør i Bastø Fosen, forteller at de ikke anså det som uforsvarlig å seile over fjorden da lastebilvelten skjedde.
 
Last edited:
One dead, two missing from fishing vessel after Odfjell tanker Bow Fortune collision in Galveston

 
Back
Top