Stena Line, Bnr. W0263-279 ved AVIC Weihai, E-Flexer "Estrid/Edda/Galicia/Embla/Côte d’Opale/Salamanca/Estelle/Ebba/Santoña/G. de Normandie/Ala’suinu"

240m versjon med andre ord - eller erklærer dei to av dei tre opsjonane for denne ruta?
 
 
"Côte d’Opale" blei overlevert 17. Mai, her fra stopp i Singaport forleden for å ta ombord blant anna stores
Côte d’Opale 1.jpg

Côte d’Opale 2.jpg
Begge foto: Ukjent via DFDS Enthusiasts på Facebook
 
To båter til...
Er det eg som misforstår? Skal det bygges 2 like fartøy eller 2 forkjellige?
but the freight capacity increases from the current 37 and 85 trucks to 63 and 120 respectively for the new units.
...men fraktkapasiteten økes frå noværande 37 og 85 semi til henholdsvis 63 og 120...
There will also be somewhat more passenger cabins for the newbuilds with 386 and 220 cabins, compared to the current 358 and 209.
??
 
Einig i at det ikkje er til å skjøne. Eg er ikkje trygg på at skribenten sjølv skjønar kva ho eller han skriv. Openbert skal begge dei nye vere like lange og ha same passasjerkapasitet. Då kan ikkje den eine ta 63 og den andre 20 vogntog, og den eine ha 386 og den andre 220 lugarar.
Andre kilder oppgir 120 vogntog for begge, derfor tipper eg at begge er like.
 
Stena E-Flexer MkI er 215 meter lange
Stena E-Flexer MkII er 240 meter lange

Desse to nye til Brittany Ferries er begge 194 meter lange, usikker på om dei blir da kalla Stena E-Flexer MkIII?
 
Rekner med at desse to siste er to av tre opsjoner som Stena Line hadde ved verftet, dermed er dei komt opp i totalt 11 skip i denne serien med en opsjon til
 
eb088322-ebd2-9fad-6fcf-2d8da9ecafca.jpg
Kilde: Ferry Shipping Summit
 
Back
Top