Riksvegsambanda Festøy-Solavågen og Volda-Folkestad

Refvik

Administrator
Staff member

Her kjem det tre ferjer med avgang kvart 20. minutt

Statens vegvesen har lyst ut anbod for riksvegsambanda Festøy-Solavågen og Volda-Folkestad.

Kontraktane startar i 2020 og varar i utgangspunktet i ti år.

Ifølgje krava frå vegvesenet skal det i hovudsak vere såkalla nullutsleppsferjer, noko som i praksis betyr nye ferjer.

Dei tre ferjene på Festøy-Solavågen skal ta minst 120 bilar og to av desse skal vere nullutsleppsferjer, medan den siste skal ha låge utslepp. Ferjene skal gå kvar 20. minutt.

Det betyr ei betrakteleg forbetring frå dagens tilbod med ei ferje kvar halvtime.

– Det er eit ønskje om å ha tjueminutters-frekvens på alle riksveger, og ein trur at auken i trafikken vil vere såpass stor at det vil vere behov for tre ferjer i 2020, seier rådgjevar Siri Rennestraum Raknes til smp.no.

På Volda-Folkestad skal det vere ei ferje med plass til 80 bilar som også blir omtala som nullutsleppsferje. Ferjene her skal gå kvar 40. minutt, noko som betyr eit dårlegare tilbod enn i dag.

Begge sambanda skal ha autopass-system for betaling, og vegvesenet ønskjer eit felles reservefartøy med plass til 70 bilar. Fristen for å levere anbod er sett til 15. januar.

Kilde: Sunnmørsposten
 
Konkurranse om riksvegferjesamband på Sunnmøre

Fire rederi har levert tilbud på drift av ferjestrekningene E39 Festøya-Solavågen og rv. 651 Volda-Folkestad.

Kontrakten gjelder drift av to elektriske ferjer og ei hybridferje på sambandet mellom Festøya og Solavågen. Her skal det være avganger hvert 20. minutt. På sambandet mellom Volda og Folkestad skal det være ei elektrisk ferje, med avganger hvert 40. minutt. Kontrakten har en varighet på ti år, fra 2020 til 2029.

Disse har levert tilbud:
  • Boreal AS
  • Torghatten Sjø AS
  • Norled AS
  • Fjord1 ASA
Statens vegvesen skal nå gå igjennom dokumentasjonen og evaluere tilbudene. I evalueringen vektes pris 70 prosent og miljø 30 prosent. Tilbudsprisene er ikke offentlige før valg av kontraktør er avgjort. Planen er å underskrive kontrakten i begynnelsen av april.

Kilde: Statens Vegvesen
 
Norled leverte beste tilbud på riksvegferjesambandene på Sunnmøre

Statens vegvesen har innstilt Norled som vinner av anbudskonkurransen om ferjedrift på rv. 651 Volda-Folkestad og E39 Festøya-Solavågen fra 2020-2029. [04.04.2018]

Kontrakten har en verdi på i overkant av 1,5 milliarder kroner og det var fire rederi som leverte tilbud. I evalueringen er pris vektet 70 prosent og miljø 30 prosent.

2228797.jpg


Vekting av tilbud på riksvegferjesambandene på Sunnmøre 2020-2029

Kontrakten gjelder drift av to elektriske ferjer og ei hybridferje på sambandet mellom Festøya og Solavågen. Her skal det være avganger hvert 20. minutt. På sambandet mellom Volda og Folkestad skal det være ei elektrisk ferje, med avganger hvert 40. minutt.

Klagefristen for tilbyderne er satt til 24. april. Kontrakten vil bli underskrevet når fristen har gått ut.

Kilde: Statens Vegvesen
 
Kontrakten gjelder drift av to elektriske ferjer og ei hybridferje på sambandet mellom Festøya og Solavågen. Her skal det være avganger hvert 20. minutt. På sambandet mellom Volda og Folkestad skal det være ei elektrisk ferje, med avganger hvert 40. minutt.

Så da blir det vel nokre nybygg samt evt. ombygging?
 
Tipper ombygging av Hardanger og Ryfylke. Folkestad er vel stor nok? Ombygging der og?
 
Noken som veit kva tredje ferge Norled setter inn på Festøy-Solavågen blir - ei ombygd ferge med Hybrid drift?
 
Tredje ferge på Festøy-Solevåg er "Tidefjord" som skal byggast om til hybriddrift
 
Back
Top