Håkon Lunde
Active Member
Det ventes tildeling snart på inntil 4 sov fartøyer for Equinor på lange kontrakter. 3 stk Dogger bank og 1 stk Dudgeon.
Østensjø har vel opsjoner klar for Salt ship design fartøyer som er iht kravene til Equinor.
Andre aktuelle norske design er Skipsteknisk sitt sov fartøy, multi maritime, ulstein x bow, Kongsberg, det er sikkert en attraktiv jobb for de fleste norsk offshore rederiene som fortsatt har hode over vann.
Finansavisen skriver at kontraktene er inntil 15 år, raten er 200k + pr dag pr båt.
Illustrasjon: Skipsteknisk
Illustrasjon: Salt Ship Design
Østensjø har vel opsjoner klar for Salt ship design fartøyer som er iht kravene til Equinor.
Andre aktuelle norske design er Skipsteknisk sitt sov fartøy, multi maritime, ulstein x bow, Kongsberg, det er sikkert en attraktiv jobb for de fleste norsk offshore rederiene som fortsatt har hode over vann.
Finansavisen skriver at kontraktene er inntil 15 år, raten er 200k + pr dag pr båt.
Illustrasjon: Skipsteknisk
Illustrasjon: Salt Ship Design