Balearia, Bygg nr. V138 ved Astilleros Armon Vigo S.A, Ferge "Cap De Barbaria"

Denne også? Ser da virkelig ikke egnet ut for Vannjeter, eller maskiner av den størrelsen.



Denne, fra samme rederi derimot, har jeg troen på ;)
 
Denne også? Ser da virkelig ikke egnet ut for Vannjeter, eller maskiner av den størrelsen.



Denne, fra samme rederi derimot, har jeg troen på ;)
begge dei 2 andre der har samma oppsettet. står i wartsila sitt system at G026 også ska ha det men kan væra feil. ser liten ut te ha sånn power og vannjeter. fordelen me vannjet foran trustere eller CPP kan eg ikje nok om. trudde CPP eller 180 graders vribar thruster va lettere navigere. Navigere trenge nå ferja te kais
 
Azipod thrustere gir vel klart best manøverevne for dentype fartøy, og skroget ser ikke ut til å være i stand til å oppnå en fart der vannjet lønner seg
 
begge dei 2 andre der har samma oppsettet. står i wartsila sitt system at G026 også ska ha det men kan væra feil. ser liten ut te ha sånn power og vannjeter. fordelen me vannjet foran trustere eller CPP kan eg ikje nok om. trudde CPP eller 180 graders vribar thruster va lettere navigere. Navigere trenge nå ferja te kais
Det va G026 eg skreiv om ja som tydlig va ein anna båt
 
I think here it is important to look a little bit inside... .
This ferry has one of the best sundecks ever seen... - a lot of comfortable lounge-chairs and sofas, half-roof, half-open, sun-parasol, inside a mix of Pullman-seats and lounge-chairs and sofas. 2 Cafeterias, big screen.
Green floor, barfoot-walking possible.
Highlight: Professional DJ-area onboard with prof.-equipment for party-live-music !
A REALLY BIG STEP FORWARD, much more comfort than all other older ferries around Ibiza.
There somebody has really thought "how can this new ferry be better for the people than the former ferries".
And not only the eyes on "0 emission" and electric.
390 Pax, 14 trucks, 82m x 15,5m, 14 knots.

 
Back
Top