Er det eksosen ein ser på skutesiden? I så tilfelle ingen overrasking at det lukter eksos i salongen.
Ja det så ut som eksosrøyk ja.Er det eksosen ein ser på skutesiden? I så tilfelle ingen overrasking at det lukter eksos i salongen.
Nå skal "Norangsfjord" få baugvisir igjenNoken som veit meir om saken nedanfor?
I slutten av januar i år kunne FRAM i Møre og Romsdal fylkeskommune og Fjord1 melde at ferja MF Norangsfjord skulle på verkstad for planlagd årleg vedlikehald i veke 11. I den samanheng skulle det også bli montert eit visir for å dempe sjøsprøyt, noko som både passasjerar, næringsliv og politikarar i Aukra har ytra ønske om i lengre tid.
Har ikkje Norangsfjord løftebaug? Korsen var det all den tid Julsund gjekk i den ruten?
Håper det er likt som hun hadde hun får montert nå.Nå skal "Norangsfjord" få baugvisir igjen
Fremdeles registrert i NOR, men med VEGAGERÐIN som eier fra 15. September.
Nokon som veit kor drifta med MF Røst vert? Ferja står i NOR med det gamle namnet, men har fått islandsk eigar. THN står som driftsselskap og ism-ansvrleg. Ferja ligg i Hafnarfjordur ved Reykjavik.
Vil nok tippe at dette er en overgangsfase til skipet er levert og en del av handelen.Nokon som veit kor drifta med MF Røst vert? Ferja står i NOR med det gamle namnet, men har fått islandsk eigar. THN står som driftsselskap og ism-ansvrleg. Ferja ligg i Hafnarfjordur ved Reykjavik.
Lurøy er satt inn på Øksfjord-Hasvik. Men den ble tatt ut av Stokkvågen-Lovund uten å bli erstattet umiddelbart. Det opplyses at Lovund er forsinket fra verksted. Herøysund går derfor alene i en litt tilpasset rute i dag og i morgen og får litt hjelp av Husøy, som også gjør noen ekstra anløp på ruten til Træna.