Og kor skal Bodø gå i sommer?Bømlo skal gå for Barøy som skal til Bodø Moskenes i sommer som erstatning for MF Bodø.
Og kor skal Bodø gå i sommer?Bømlo skal gå for Barøy som skal til Bodø Moskenes i sommer som erstatning for MF Bodø.
Skal vell først bli ferdig på verksted før ho går inn på Bodø-MoskenesOg kor skal Bodø gå i sommer?
Jøsses, Sulafjord på vei tilbake til Kjøpsvik nå.Både Glutra og Sulafjord er ute med teknisk, Bognes Skarberget trafikkeres no av Tranøy.
Meget snart om alt går etter planenJøsses, Sulafjord på vei tilbake til Kjøpsvik nå.
Når er Lote ventet tilbake?
Stemmer, det var visstnok ganske store skader på MF Bodø etter grunnstøtingen på Værøy så den blir nok ute av drift over lengre tid.Bømlo skal gå for Barøy som skal til Bodø Moskenes i sommer som erstatning for MF Bodø.
Har satt kurs sørover, så er nok tilbake i rute i løpet av dagen.Meget snart om alt går etter planen
Batteri/hybridferga "Barøy" får knallhardt kjør på sommerruta framover på kun generatordrift. Med tre turer i døgnet Bodø-Moskenes og tilnærmet ingen liggetid mellom lasting/lossing samt en bunkerskapasitet som tilsier bunkring hver eneste dag blir dette et råkjør for båten.Bømlo skal gå for Barøy som skal til Bodø Moskenes i sommer som erstatning for MF Bodø.
Folkestad by Asimut III, on Flickr
Tysfjord by Asimut III, on Flickr
www.an.no
Blir nok Ramtind til Malangen er tilbake fra verftetTorghatten melder på sine sider at sommerrute Igerøy-Tjøtta starter opp 1. juni med Ramtind.
Overraskende-trodde den skulle inn i Øyrekken.
Rutetabellene på Reis Nordland tilsier Malangen på Igerøy-Horn og Torgtind på Igerøy -Tjøtta i sommer, så kanskje midlertidig løsning med Ramtind.
Samtidig meldes at Frøyaferga er ute med teknisk og Frovær erstatter.
Etter rutetabellen for Fiskebøl - Melbu å dømme, er "Malangen" fast der....Torghatten melder på sine sider at sommerrute Igerøy-Tjøtta starter opp 1. juni med Ramtind.
Overraskende-trodde den skulle inn i Øyrekken.
Rutetabellene på Reis Nordland tilsier Malangen på Igerøy-Horn og Torgtind på Igerøy -Tjøtta i sommer, så kanskje midlertidig løsning med Ramtind.
Samtidig meldes at Frøyaferga er ute med teknisk og Frovær erstatter.
Hamarøy går der nå til i august.Etter rutetabellen for Fiskebøl - Melbu å dømme, er "Malangen" fast der....