Ferge og Fergesamband

– Det er heilt skandaløst at Fjord1 set inn ei slik gammal lørje

På ferjesambandet Lote-Anda er det lange køar grunna ei reserveferje med låg kapasitet.

– Det er rimeleg kaotiske tilstandar her no, seier Richard Schumann.

Han står i kø på Lote, og seier at berre ein liten andel av bilane som ventar fekk kome med ferja han venta på.

– Det er tre felt med kø, og køen står i tillegg eit godt stykke bakover frå ferjekaia, seier Schumann. Han er oppgitt over den lange ventetida, og meiner dette er for dårleg planlegging av Fjord1. Etter mitt skjønn er det heilt skandaløst at Fjord1 set inn ei slik gammal lørje som ikkje har god nok kapasitet på strekninga, meiner Schumann.

Årsaka til køen er at «MF Sognefjord» er sete inn som reserveferje medan «MF Årdal» er på ein planlagt service.

Reserveferja har om lag 40 personbilar i lågare kapasitet enn «MF Årdal».

Regionleiar i Fjord1, Tor Kristoffersen, seier at situasjonen på ferjesambandet Lote-Anda ikkje er uvanleg.

– Det er heilt normalt at reserveferjene har noko lågare kapasitet enn hovudferjene på sambandet. Det er slik kontrakten er utforma, og då kan slike situasjonar oppstå.

Kristoffersen seier at dei som nyttar ferjetilbodet bør vere ute i god tid i ei veke framover.

– Ein bør nok rekne med å måtte stå over ei ferje. Eg vil råde folk til å planlegge å vere ute i god tid.

«MF Årdal» skal etter planen vere tilbake i drift tysdag 31. oktober.

Kilde NRK Sogn og Fjordane
 
Droppar å ta betaling frå ferjepassasjerar

Frå 1. januar 2018 vil det være gratis for passasjerar å reise på ferjesambandet Lote-Anda.

Årsaken er at det skal innførast AutoPASS-betaling med brikke på ferjestrekninga i løpet av 2018.

Følgende betalingsmåter gjeld inntil vidare: kontant, bankkort, kredittkort, verdikort og storbrukerkort for firmakundar.

AutoPASS-brikkene er dei same som blir brukt på bompengeanlegg på veg, som til dømes Førdepakken. Det blir ikkje eigne AutoPASS-brikker for ferje. AutoPASS-avtale og brikke kan tegnast hos eit bompengeselskap. Fjord1 utstedar ikkje AutoPASS-brikke, opplyser selskapet.

Kilde: Fjordenes Tidende
 
"Lurøy" har bestilt los til Øksfjord fra Stokkvågen i morgen. Skal vikariere i sambandene mens gassfergene er i Hammerfest for flåte utblåsing. Først ut er "Hasvik" på fredag.
 
På Verftskonferansen 2017 som pågår nå i Ålesund, anslår Rolf Fiskerstrand at det kommer til å bli kontrahert 5-10 nye fergekontrakter før jul i år...
 
"Dolly C" ex.Salangen er solgt fra Torghatten Nord til Grenada.
Fergen opererte i sambandet Hansnes (Ringvassøy) - Stakkvik (Reinøya) nord for Tromsø.
Fergen er på tur sørover og og passerer Terningen fyr i Trondhjemsleia i skrivende stund.

Fekk ei melding på Facebook idag at "Dolly C" ligger framleis til ankers ved Raudøya i nerheten av Liadal/Ørsta, tekniske problemer eller?
 
"Dolly C" har gått vidare, og var en kort tur innom Bergen i går kveld der en gjekk ca, 18:00
 
37673084075_884f311091_b.jpg

MF Gloppen ;)
 
"Bodø" er utleigd til Vestmannaeyjar. Ho skal avløse "Herjolfur" som skal på verksted for diverse arbeid. Planen er at ho skal gå i langruta Vestmannaeyjar - Thorlakshofn. Kortruta til Landeyjahofn skal også "testes". Ferja gikk fra Bodø 20. januar og skal være avløser noen uker. Til info var "Røst" uleigd til samme samband i fjor. Men ho gikk kun i kortruta.

seatours.is gir mer detaljer om ruta.
 
"Dolly C" ex.Salangen er solgt fra Torghatten Nord til Grenada.
Fergen opererte i sambandet Hansnes (Ringvassøy) - Stakkvik (Reinøya) nord for Tromsø.
Fergen er på tur sørover og og passerer Terningen fyr i Trondhjemsleia i skrivende stund.

26666311569_7d9caa952d_o.jpg

Ser på AIS at "Dolly C"/ Salangen er på sør vest for Portugal. TTT (ting tar tid). Er det veret eller andre ting som er hindring?

Passasjer 1
 
C-ferga på Hareid-Sulesund sambandet går ikkje i helgane, så da ligger "Høgsfjord" til kai på Hareid, bilde fra i ettermiddag
Hogsfjord1.jpg

Foto: © Oddgeir Refvik
 
Back
Top