Hurtigruteskip, bygd 1949-2007

POLARLYS (1996)

40983241vs.jpg


POLARLYS i Trondheim i 1996

40983612ar.jpg


POLARLYS i Trondheim i 2007

Bygd i 1996 i Ulsteinvik for TFDS. Overtatt av HRG i 2006.
 
Last edited:
NORDNORGE (1997)

40983393kb.jpg


NORDNORGE i Leirvík (Lerwick), Hjaltland (Shetland) på jomfruturen

40991495yy.jpg


NORDNORGE i Trondheim i 2007

Bygd i 1997 i Ulsteinvik for OVDS. Overtatt av HRG i 2006. Mitt favoritskip av nittitallsskipene.
 
Last edited:
FINNMARKEN (2002) > OTTO SVERDUP

40991600wi.jpg


FINNMARKEN på vei inn mot Bodø i 2002

40991533rh.jpg


FINNMARKEN i Trondheim i 2007

Bygd i 2002 i Ulsteinvik for OVDS. Overtatt av HRG i 2006. Tatt ut av rute da Hurtigruten mistet fire av kystrutene. Omdøpt til OTTO SVERDRUP.
 
Last edited:
TROLLFJORD

40993628uf.jpg


TROLLFJORD i Trondheim i 2002

40993651we.jpg


TROLLFJORD i 2007

Bygd i 2002 i Landskrona (uansett hva verfstsskiltene påstår) for TFDS. Overtatt av HRG i 2006. Var ment å døpes om til MAUD, men navnet TROLLFJORD ble beholdt. Tatt ut av kystruten når HRG mistet fire kystruter til Havila.

Verftsskiltet påstår at hun (og søsterskipet MIDNATSOL) ble bygget i Rissa i Trondheimsfjorden. Verfet hevdet at det kun var "skroget" som ble bygd på det Fosen-eide verftet i Landskrona, Skåne, men det er i tilfelle en helt ny definisjon av skrog, og innbefatter maskin, overbygg og skorstein. Muligens hadde det noe med statsstøtte til "norskbygde" skip å gjøre.
 
Last edited:
MIDNATSOL (2003) > MAUD

40994699gh.jpg


MIDNATSOL i Oslo i 2003, sammen med Kongeskipet NORGE

40994771hr.jpg


MIDNATSOL utenfor Molde i 2007

Bygd i 2003 i Landskrona (uansett hva verftsskiltene påstår) for TFDS. Overtatt av HRG i 2006. Tiltenkt omdøpt til EIRIK RAUDE, men har fått navnet MAUD (som var tiltenkt TROLLFJORD). Tatt ut av kystruten når HRG mistet fire kystruter til Havila.
 
Last edited:
FRAM

40988349ss.jpg


FRAM i Arsukfjorden, Vest-Grønland i 2007

Bestilt av OVDS men levert HRG fra Italia i 2007. Har aldri gått i Hurtigruteleia.

Mangler bilder av SPITSBERGEN, bygd som bilfergen ATLANTIDA i 2009, kjøpt av Hurtigruten og ombygd i 2015,
ROALD AMUNDSEN, bygd i 2019 i Ulsteinvik og FRIDTJOF NANSEN bygd i 2020 i Ulsteinvik. De to siste har aldri gått i Hurtigruteleia.
 
Last edited:
ILMATAR

40971611iw.jpg
ILMATAR i Narvik i 1981

En fhv. Stockholm-Finlands-ferge, bygd i 1964 for Finska Ångfartygs-Ab, FÅA, som VDS kjøpte som (mindre vellykket) cruiseskip i 1980, men ikke brukte lenger enn til 1982.
 
Last edited:
Nydeleg! Og som eg skreiv, MIDNATSOL var mitt desiderte favorittskip, med sine flotte lugardekk i valnøttre. Eg budde i Finnmark 1978-81 og brukte Hurtigruta mykje, både privat og i tenesta i Finnmark fylkeskommune. Då var der attpåtil postkontor om bord, nord for Trondheim, og ein kunne ta ut pengar på Postsparebankboka.

Vi hadde mykje ulike meiningar, fylkesingeniøren och hans avdelingsingeniør og eg. Dei meina at Hurtigruta vart utdatert og det var fly og bil som gjaldt. Så skulle vi på same bygningsrådsmøte i Måsøy kommune i Havøysund. Eg kom frå eit kurs i Trondheim, hadde såvidt rukke flyet frå Værnes, av di vegane var så glatte, såvidt kome meg ned på og opp igjen frå Tromsø flyplass (bytte frå SAS til Widerøe) og høyrde i drosja i Hammerfest at flyplassen i Tromsø var stengd på grunn av snøuvêr. Eg natta over i Hammerfest og tok Hurtigruta til Havøysund i full storm, og kom til møtet ein halv time forseinka. Dei to ingeniørane var ikke å sjå. Det synte seg at dei hadde køyrt heile vegen frå Vadsø og nærapå kome fram til ferjelægjet i Snefjord, men ikkje heilt men måtte snu, omlag 60 mil frå Vadsø.

Dagen etterpå sat me nokre få i 1. plass-salongen på FINNMARKEN og høyrde på radio korleis alle fly - SAS såvel som Widerøre - var sette på bakken, alle vegar, som pla stengjast ved uvêr og i tillegg vegen mellom Tana og Karsjok, var stengde og alle lokalbåtar låg vêrfaste. Men Hurtigruta gjekk. Rett nok sløyfa me Gamvik og når vi kom til Mehamn laup 2. styrmann runt og spurde om nokon skulle av der. Når det ikkje var det slog me bakk og gjekk snøgt ut av Mehamn att. Me sløyfa ôg Berlevåg og Vardø.

Etter det den hendinga høyrde eg ikkje så mange kommentarar frå ingeniørane om korleis det var best å reise!
 
Last edited:
I siste link ovenfor presenteres MAUD og OTTO SVEDRUP, og ifølge Maritime Global Ship Tracking har nu MIDNATSOL skiftet navn til MAUD, men FINNMARKEN heter fremdeles FINNMARKEN.
 
Finnmarken skifta navn 28.05 til Otto Sverdrup

Da er det jo litt rart at hun ikke er registrert som det i Maritime Global Ship Tracking. Men jeg ser at hun samtidig ble NIS-registrert. Kan de NIS-registrere TROLLFJORD, hvis den skall cruise på norskekysten, eller må de da starte turen utenlands, som når jeg reiste med FRAM fra Dover til Stavanger, Hardangerfjorden, Sognefjorden, Geirangerfjorden, Nordfjord, Bergen og Oslo i 2010?
 
Back
Top