Norled & Florø Skyssbåt, Bygg nr. 548, 549 & 550 ved Oma Båtbyggeri, CombiCat 30M "Frey/Trym/Dagning"

Tror folk begynner å bli litt lei..

Bak betalingsmur. Noen som har tilgang?

Her er fra Vestlandsrevyen i dag.
 
Last edited:
Fra neste uke av settast det inn ekstra båter for å betjene dei nærmaste øyene, der det ikkje er behov for bilførande fartøy.


Skal trafikkere fire kaier​

Skyss sende eit brev der dei uttrykte si misnøye med dei mange forseinkingane og andre problem som har oppstått i Florøbassenget etter 1. mai då Norled overtok lokalrutene.

– Ein del av dei tiltaka som no blir diskuterte må framleis endeleg avklarast, og det tek litt tid. På kort sikt vert det sett inn ekstrabåtar, på rutene 291 (rute sør) og 292 (rute vest) som skal trafikkere dei turane som startar rundt kl 7 og den som startar 14.30 frå Florø, opplyser Øyvind Strømmen, pressekontakt i Skyss.

Han seier desse båtane vil bli sette inn for å betene dei fire inste kaiene i rutene, det vil seie Veiesund på ruta i sør, og Færøy, Ånnøy og søre Nekkøy på ruta i vest.

– Det er passasjerfartøy som ikkje er bilførande, ettersom det er liten biltrafikk til desse øyene. Det blir jobba med å få detaljane spikra der. Vi reknar med avlastingsbåtane er på plass i løpet av neste veke, men kan ikkje seie kva dag.
 
Last edited:
Det er litt vanskelig å se hva som er hovedårsaken til problemene, men det kan se ut som at Skyss har lagt opp til litt urealistiske ruter, og at Norled ikke har gått grundig nok inn i rutetabellene før de ga anbud. Det ser ut til at båtene holder rundt 22 knop, som vel er kontraktfestet servicefart. Men enkelte turer er de nede på 17 knop. Dette er trolig farten de kan holde med "flatt batteri". Litt rart at de har gått for underdimensjonerte dieselaggeregater. Det ga jo store problemer på Lysefjorden også.

Fra Firdaposten:
I mailen til Norled skriv Skyss at dei meiner det er overvegande sannsynleg at hovudårsaka til forseinkingane er at fartøya har for låg hastigheit til å kunne etterleve rutetabellane.

«40 knop for å halde ruta»

1. Norled har peika på at det at det berre er to ferjekaibruer i Florø som skal anløpast av 3 fartøy. Norled argumenterer for at mangel på tredje ferjekaibru medfører utfordringar med logistikken ogdermed auka tidsbruk.

2. Norled har peika på tid til godshandtering, ombord og i landstigning/køyring.

3. Norled har peika på at mannskapa treng tid til å bli kjend med nye fartøy som er større og tyngreenn fartøya som gjekk i rutene før.

4. Norled har hevda at turen på rute 292 som går frå Florø kvardagar kl.07.10 til Kinn, Rognaldsvåg mfl. har for lite seglingstid i høve andre turar og argumentert for at dette må vere ei feil frå Skyss si side. Norled erkjenner at det er denne rutetabellen som var i anbodet, men hevdar at båten må gå om lag 40 knop for at det skal vere råd å halde ruta og at fartøyet ikkje er dimensjonert for det.

Frey er forøvrig kåret til "Best small Ro-Pax", noe som brukerene kanskje ikke er enige i.
 
Last edited:
 

Frustrasjonen over dei uføreseielege båtrutene nådde eit nytt nivå då fleire elevar kom for seint andre skuledag. No forlangar ordførar Bengt Solheim-Olsen handling.
For abonnentar
– Vi hatt møte etter møte og uttrykt vår fortviling, faktisk sidan før 1. mai då kontrakten starta. For allereie då «Dagning» hadde gått prøveturar skjøna vi at her ville det bli utfordringar.

– Ei rein katastrofe​

Ein forbanna og frustrert ordførar snakkar både på inn- og utpust:
 
Back
Top