BOA awarded major contract for Tortue Field Development Project

Refvik

Administrator
Staff member
BOA awarded major contract for Tortue Field Development Project

We are pleased to announce that EIFFAGE GC MARINE has awarded a contract to BOA for transportation and float-off of 21 concrete caissons (around 16 000t each) as the main elements of the breakwater (1 150m) for the near-shore LNG Hub Marine Terminal for BP’s Greater Tortue Ahmeyim Field Development at the border between Senegal and Mauritania.

BOA’ scope of work requires:

  • Major modifications to the semi-submersible barge BOA Barge 33 in order to submerse to record-breaking depth of 21 meters above deck,
  • Design, fabrication and installation of guide posts, grillage and skidding beams,
  • Provision of 2 highly maneuverable tugs throughout the project, namely ASD tugs BOA Brage and BOA Heimdal,
  • Extensive Engineering and Operational services during both planning and execution.
The operational team at site during the contract period will consist of 16-18 persons from BOA.

Contract commencement is July 2019 with an operational phase in Dakar from March 2020 for minimum duration of 6 months

Kilde: Boa

"Boabarge 23"



Begge illustrasjoner: Boa
 

Refvik

Administrator
Staff member
Ny ombyggingskontrakt for Kleven Verft

Nye Kleven Verft har inngått avtale med reiarlaget Boa Barges AS i Trondheim om ei større ombygging av ein eksisterande lekter.


-Vi er veldig takknemlege for tilliten Boa Barges AS viser med å plassere dette viktige oppdraget hos oss, seier salssjef Thore Veddegjerde frå Nye Kleven Verft. Kontrakten er vunne i sterk konkurranse med fleire europeiske verft.

-Etter ein totalvurdering av kvalitet, pris og gjennomføringsevne valte BOA å plassere oppdraget ved Nye Kleven Verft, seier Jostein Innerdal, prosjektleiar i Boa Barges.

Gjev arbeid til 100 arbeidarar
Lekteren «Boabarge 33» kjem til Kleven 31. oktober 2019, og arbeidet med ombygginga vil starte straks den er på plass. Oppdraget vil gje arbeid til om lag hundre arbeidarar på verftet frå november 2019 og fram til lekteren skal bli levert i februar 2020.

Frå 36 til 60 meter brei
Arbeidet vil omfatte ein auke av breidda av lekteren frå 36 m til 60 m. Det vil bli montert åtte nye oppdriftstårn, og to eksisterande dekkshus skal hevast med ti meter. I tillegg skal det bli montert eit sjøsettingsarrangement for betongelement på dekk. Når ombygginga er gjennomført, skal lekteren på oppdrag utanfor kysten av Dakar i Vest-Afrika. Der skal «Boabarge 33» brukast til å plassere ut store betongelement, som skal danne ein bølgebrytar som er under oppføring.

Kleven Verft i Ulsteinvik byggjer store, avanserte fartøy innan fleire segment. Verftet har effektive fasilitetar for tidleg utrustning og montering på bedding, og er det verftet i Noreg som har størst grad av eigen robotisert stålproduksjon og modulbasert skipsbygging. Kleven Verft er ISO-sertifisert innan miljø og kvalitet.
 

Refvik

Administrator
Staff member
"Boa Barge 33" under ombygging ved Kleven Verft



Begge foto: © Oddgeir Refvik
 
Top