Ferge og Fergesamband

"Bolsøy" har seilt fra Flåm, er straks i Måløy for natta, videre til Ålesund og Vegsund Slipp i mårga for blant anna oppgradere toalettsystemet ombord
 
Fitjar er ei veteran ferge. Verken hun, Hordaland eller Haram kan brukes..
Haram er eneste ferga i Møre & Romsdal som er 35PBE ferge med fartsområde 3 som passer kaiene på rute 1066. Dryna/Harøy er for bred for kjørebruene der ute. Dryna er tiltenkt Brattvåg - Dryna mens Haram er på Larsnes og Harøy er allerede i rute på Eidsdal - Linge. Men Dryna må først innom Vegsund en kjapp tur
 
Stangvikfjord og Driva er no tilbake i sine samband og Sykkylvsfjord har lagt seg i ro i Kristiansund.

Og Dryna er på vei til Stranda, hun skal sikkert være reserve/rasferje i området.

Samtidig ligg Stordal i Volda av ukjent grunn, sammenheng med Aukra sin innsats på Brattvåg-Dryna?
 
Stangvikfjord og Driva er no tilbake i sine samband og Sykkylvsfjord har lagt seg i ro i Kristiansund.

Og Dryna er på vei til Stranda, hun skal sikkert være reserve/rasferje i området.

Samtidig ligg Stordal i Volda av ukjent grunn, sammenheng med Aukra sin innsats på Brattvåg-Dryna?
Dryna passer vel ikke i ferjeleie på Hellesylt?
 
Dryna passer vel ikke i ferjeleie på Hellesylt?
aner ikkje, men med levering av dei 2 nybygg til Stranda-Liabygda og Eidsdal-Linge er det vedtatt at B-ferja Eidsdal-Linge (Volda) er reserve og rasferje mellom Stranda/Linge og Geiranger, grunnet underdimensjonert kai i Hellesylt.
 
Aukra for Torghatten på Brattvåg-Dryna og Haram inn for Norled på Voksa-Åram-Voksa-Kvamsøya. Grunnen er at Os er på verksted og Kvam smalt i kaia på Kvamsøya. Andre ferjer med fartsområde 3 og i denne støttelsen finnest ikkje i nærheten.
Ferjekaia på Kvamsøya blei skadd då reserveferja køyrde inn i den natt til måndag førre veke. Det tok fleire dagar før denne blei fiksa.
 
Nok en gang er ferja Nesna-Levang innstillt grunnet tekniske og ferja (Rødøy) ligger i ferjeleiet på Levang, slik at Trondenes ikkje kan gå i alternativ rute.
 
Back
Top