Fjord1 sier at Aukra sin dom kommer om 4 uker ca.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan se sånn ut ja, ut ifra bilder jeg har sett i annet fora.Hørte det var veivhuseksplosjon på "Aukra" med stempel ut blokka på MWM'n?
Hørte det var veivhuseksplosjon på "Aukra" med stempel ut blokka på MWM'n?
"Kvam" hadde vel tilsvarande havari for 6-7 år sidan.
med tanke på at behovet for 3 35pbe ferjer faller bort på Eidsdal-Linge, kan det nok være slutten for Aukra hos fjord1.Kan se sånn ut ja, ut ifra bilder jeg har sett i annet fora.
Aukra skulle vist nok nordover å erstatte Solnør som skal skrotesmed tanke på at behovet for 3 35pbe ferjer faller bort på Eidsdal-Linge, kan det nok være slutten for Aukra hos fjord1.
3.30 kan nå umulig stemme? 4.30, vel?Aukra skulle vist nok nordover å erstatte Solnør som skal skrotes
Minuset med Aukra er den lave gjenomkjøringshøyden på bare 3,30m
Selvsagt skal det være 4.30m3.30 kan nå umulig stemme? 4.30, vel?
I tillegg dukket "Aurland" opp på div. salgssider igjen i vinter....med tanke på at behovet for 3 35pbe ferjer faller bort på Eidsdal-Linge, kan det nok være slutten for Aukra hos fjord1.
Og Dalsfjord har jo allerede ligget i opplag siden åpninga av Nordøyvegen.I tillegg dukket "Aurland" opp på div. salgssider igjen i vinter....
Om "Dalsfjord" erstatta "Reinøy" i Troms og "Reinøy" flytta til Øyrekka, kunne eit akutt problem verte løyst. Er det rederi, oppdragsgjevarar, ferjekaier eller økonomi som hindrar slik løysing ??Og Dalsfjord har jo allerede ligget i opplag siden åpninga av Nordøyvegen.
Torghatten Midt hadde blitt spurt om Vengsøy, Reinøy og Karlsøy, svaret var:Det kreves vel muligens lukka ferje der "Reinøy" går?