Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rettelse, i følge hurtigruten.no er det "Spitsbergen" som blir satt inn fra 18.januar 2022 og først på verksted er "Nordlys".I fra februar skal "Kong Harald", "Richard With" og "Nordlys" inn til ombygging. Nytt maskineri og nye propeller. "Trollfjord" får seg noen måneder i ruten når dette pågår.
Was denn mit den VESTERÅLEN, KONG HARALD, NORDLYS, NORDKAPP, POLARLYS und NORDNORGE?Nice view. BUT I DO NOT AGREE WITH YOU!
Also, Hurtigruten is not investing because they want to be the world's greenest of the green,- but they must - as Norwegian Authorites have new regulation in palce for ships entering the UNESCO-Fjords.
Mener å lest Nordlys har fått skiftet hovedmotor i Landskrona nå.Was denn mit den VESTERÅLEN, KONG HARALD, NORDLYS, NORDKAPP, POLARLYS und NORDNORGE?
Ja, ikke sant!Høres ut som en veldig lang tid å bruke på en ombygning til hybriddrift.
Det er tydeligvis veldig vanskelig å beregne nødvendig tidsbruk for verftsopphold. Samtlige de ferger, i rute fra Trelleborg til Kontinentet, som har vært på verftsoversyn i vinter; TOM SAWYER, MECKLENBURG-VORPOMMERN, SKÅNE, &c. &c. er kommet seinere tilbake enn oppgitt i opprinnelige seilplaner. Hvordan foregår det? Presses verftene til å love kortere opphold enn de vet at de klarer av, og får stå for tapet?NORDLYS skulle etter ruteplan stå over to turer (22 dager), og skal inn igjen i rute fra Bergen i kveld. Ligger dog fremdeles i Landskrona. På Marinetraffic står det ETA i Bergen kl 1000 i dag. Da skal den jommen ha høy fart.
Om det egentlig menes at den avgår kl 10 i dag, kan den vel uansett ikke rekke avgang kl 2030 i kveld..
Hei, kan den stormfulle januar være årsak? Ved mykkje vind er det muligens forbudt med jobb på flytedokk. I tillegg er jo både sandblåsing og spraymaling avhengig av lite vind.Det er tydeligvis veldig vanskelig å beregne nødvendig tidsbruk for verftsopphold. Samtlige de ferger, i rute fra Trelleborg til Kontinentet, som har vært på verftsoversyn i vinter; TOM SAWYER, MECKLENBURG-VORPOMMERN, SKÅNE, &c. &c. er kommet seinere tilbake enn oppgitt i opprinnelige seilplaner. Hvordan foregår det? Presses verftene til å love kortere opphold enn de vet at de klarer av, og får stå for tapet?