"Kovda" byggast om ved LOS Marine

Refvik

Administrator
Staff member
Skal bygge om denne tråleren for over 100 millioner kroner

LOS Marine på Bømlo har fått oppdraget med å bygge om den tidligere skjelltråleren «Kovda».

Båten skal ferdigstilles innen september, og arbeidet har en kostnadsramme på langt over 100 millioner kroner, ifølge en pressemelding. Det gir en betydelig økt omsetning ved verftet.

- Vi er blitt enige med rederiet om ikke å gå ut med eksakt sum, men det er nærmere 200 millioner enn 100, sier styreleder i LOS Marine, Arne Mæland, til Tekfisk.

Det er rederiet Pesquera Azul Norge AS som ble stiftet i fjor, som skal bygge om tråleren. Når den er ferdig ombygget, skal den i hovedsak brukes til linefiske etter tannfisk i Sørishavet.

Les meir på sidene til Tekfisk

"Kovda"

Foto: Nina Ingvaldsen/LOS Marine


Illustrasjon: via LOS Marine
 

Arild B.

Well-Known Member
"Kovda" ved LOS Marine 16/2. Noen som vet om de skal bygge den nye akterseksjonen selv eller blir den prefabrikert av et annet verft?Kovda.jpg
 

Refvik

Administrator
Staff member
Båthekken blir forlenga med 12 meter for å få på plass eit heilt nytt konsept for autoline

Sjøfugl kan vere eit stort problem når ein fiskar i Antarktis. Etter at gründerselskapet Sago Solutions hadde løyst problemet med kval, kasta dei seg over albatrossen.

På Bømlo går det føre seg ei storstilt ombygging av skjeltrålaren «Kovda». Reiarlaget Pesquera Azul Norge skal satse på fiske etter tannfisk i Sørishavet. Og båten dei skal ha med til Antarktis er ein flytande prototype. Den skal mellom anna forlengast frå 60 til 72 meter med ein påbyggingsmodul som har innvendig sette- og dragebrønn for liner. Modulen har fått namnet Sago Combi Pool.

- Å plassere eit basseng akter i fartøyet der det er store rørsler høyrest jo ikkje heilt klokt ut, så det krev tilpassingar, vedgår Ingunn Sørvik.

Ho er dagleg leiar i Sago Solutions, som ho driv saman med familien. Det er far hennar, Omar Sørvik, som er oppfinnaren, og også ein av reiarane som bygger om «Kovda».

- Om dette verkar, blir det ein boom, då skal alle ha, trur Olav Hilmar Koløy, dagleg leiar i Los Marine som byggjer om båten.

Sett ut linene innvendig

Tekfisk har tidlegare skreve om Sago Extreme, ei løysing for å få bukt med problemet med kval som et opp fangsten på lina. I arbeidet med å finne den optimale metoden å nytte Sago Extreme, vart ideen om Sago Combi Pool til.

Konseptet er inspirert av Moon Pool-løysinga, som mellom anna brukast på autolinefartøy, men òg i oljebransjen og på forskingsskip. Det er ei opning i skroget som gir enklare og sikrare tilgang til vatn.

- Her lagar me eit innvendig, kontrollert arbeidsområde som gjer at mannskapet vert skjerma for vêr og vind, og alt arbeid med liner skjer innandørs gjennom bassenget også utsetting, fortel Ingunn Sørvik.

Dei kan også kontrollere bølgefrekvensane i bassenget med justerbare opningar, samt at bassenget i seg sjølv er designa for å redusere fartøyets stampebevegelsar.

Les meir på sidene til Tekfisk
 

Arild B.

Well-Known Member
"Kovda" 6/4... ingen tvil om hva den het som ny! Det er ikke de store endringene utvendig ennå, men er vel ganske ribbet innvendig.
005.JPG016.JPG
 

Arild B.

Well-Known Member
Denne er registrert i NOR som "Esther Dorthea" LFOO, Pesquera Azul Norge AS (ISM: Br. Birkeland Fiskebåtrederi AS) Storebø.
 
Top