Ferjeanbud Vestland

Sander

Active Member
Ferjesambandet Breistein - Valestrand er lyst ut av Skyss. doffin

Driftsperiode fra 1. januar 2025 til 28.11.2027, med opsjon for oppdragsgjevar til å forlenge kontrakten fram til 31.12.2028.

Fartøyskrav:
40 PBE/3 VTE 130 PAX
Ingen alderskrav, salong skal være over vannlinjen.

Tildelingskriterier: Pris 70% / Miljø 30%

Tilbudsfrist: 3. april 2024 kl. 12:00
 
Drift av ferjesamband i Sogn og Fjordane og til Osterøy utlyst. doffin

Delkontrakt 1: Måløy-Husevågøy-Oldeide, Isane-Stårheim, Askvoll-Fure-Værlandet, Rysjedalsvika-Rutledal-Krakhella-Losna. Kontrakten inneheld opsjon om drift av sambandet Askvoll-Gjervik.
Delkontrakt 2: Hisarøy-Mjånes
Delkontrakt 3: Breistein-Valestrand

Delkontrakt 1 og 3 vil gjelde fra 29.11.2027 - 30.11.2042, delkontrakt 2 fra 29.11.2027 - 29.11.2037.

Fartøyskrav:
Askvoll – Fure -Værlandet: 50 PBE, 4 VTE, 149 pax
Opsjon: Askvoll –Gjervik - Fure: 45 PBE, 4 VTE, 199 pax
Rysjedalsvika – Rutledal– Krakhella - Losna: 60 PBE, 5 VTE, 199 pax
Isane - Stårheim 60 PBE, 5 VTE, 199 pax
Måløy – Husevågøy -Oldeide 60 PBE, 5 VTE, 199 pax
Krav om minimum selvbetjent løsning for alle samband

Mjånes - Hisarøy 6 PBE, 1 VTE, 49 pax

Breistein – Valestrand 50 PBE, 4 VTE, 149 pax
Krav om automat for kaffi og mineralvatn

Andre forhold: Krav til 0,60 meter fri klaring mellom hver PBE/VTE
Hovudfartøy skal ikkje ha hengedekk. Hovedfartøy skal ha Skyss profilering.

Miljøkriterier:
Isane-Stårheim og Måløy-Oldeide: El-grad 95%
Askvoll-Værlandet, Askvoll-Gjervik og Krakhella-Rysjedalsvika: Delelektrisk, krav per samband tilsvarer at sambandet Askvoll-Værlandet skal ha 68 % lavere utslipp enn i dag, Rysjedalsvika-Krakhella 48% lavere, og opsjonen Askvoll-Gjervik 85% lavere enn i dag.
For delkontrakt 2 og 3: El-grad 95%

Tildelingskriterie: Pris 100%
 
Er det klart kva som måtte komme av nybygg, ombygging, oppgradering?

Det var vel ikkje særleg konkurranse om delkontrakt 2: kabelferja Mjånes - Hisarøy?

Når ferjeavløysingsprosjektet Askvoll - Atløy måtte verte realitet, vil vel det føre til endring i ruteopplegget.
 
Ser på heimesida til Fjord1 at klagefristen over tildelinga ikkje er ute, så kommentaren min over er med atterhald om at endeleg tildeling vert den same som den førebelse.
 
Fra Fjord1 på Facebook:

Den 15-årige kontrakten for ferjedrift i Sogn og Fjordane er no signert, og trer i kraft i november 2027!
✍
⛴️


✅
Denne kontrakten betyr at Fjord1 i løpet av dei neste tre åra skal gjennomføre ein kraftig reduksjon av dieselforbruk og CO2-utslepp frå ferjeflåten i gamle Sogn og Fjordane fylke.
 
Back
Top