Fjord 1, Bygg nr. 1113 og 1114 ved Tersan Shipyard, HAV 934 "Sunnylvsfjord" og "Norddalsfjord"

"Norddalsfjord" ligg framleis ved verftet, men etter destinasjonen på AIS skal ferja vere i Cartagena 17. mars, så heimturen startar vel snart.

"Sunnylvsfjord" ligg i ro i Cadis. Nokon som veit årsaka til så langvarig landligge?
 
Då har "Sunnylvsfjord" gått frå Cadiz med neste planlagde stopp i Coruna. Ei slik fjordferje er vel avhengig av bra ver for å krysse Biscaya.
 
Er det noken som veit om Norddalsfjord kommer til å ha differensert passasjersertifikat sommerstid? Synes at 249 pax er litt i minstelaget, når 4-5 turbusser er med og passasjerbelegget per personbil er generellt høyare enn andre plasser.
 
Opps, blir spennande å sjå kor lang tid det tek å få fikset propellen og om dette gjøres i Portugal eller ette ankomst "hjemme".

Regner med at Volda tar over som hovedferje på Eidsdal-Linge så snart Sunnylvsfjord er klar til drift på Stranda-Liabygda og fram til Norddalsfjord er fikset.
 
Back
Top