Fjord1 kjøper «Tyrhaug» og «Terningen» for ombygging til helektrisk drift til Askøy ruta

Kalle82

Active Member
Fartøyene det er snakk om er MS «Tyrhaug» og MS «Terningen» som begge ble levert fra Brødrene Aa i 2014. Dermed vil de være rundt 10 år når de settes i drift på sitt nye samband.

 

 
Nokon som veit om det er aktuelt å bruke ein av Trondheimsfjord-båtane og MS Ladejarl som reserve på det nye sambandet. Fjord 1 har ca halvparten av partrederiet som eig båtane, slik at det eventuelt skulle verte rimelege kjøp. Det er meir spørsmål om desse båtane kan tilpassast krava som er sette til reservefartøya.
 
Nokon som veit om det er aktuelt å bruke ein av Trondheimsfjord-båtane og MS Ladejarl som reserve på det nye sambandet. Fjord 1 har ca halvparten av partrederiet som eig båtane, slik at det eventuelt skulle verte rimelege kjøp. Det er meir spørsmål om desse båtane kan tilpassast krava som er sette til reservefartøya.
"Trondheimsfjord I" og "Trondheimsfjord II" er ikke en del av Partrederiet Kystekspressen ANS, de er helt eid av Torghatten Midt AS (og tidligere helt eid av Fosen Namsos Sjø)
 

Fjord1 har inngått avtale med Kystekspressen om kjøp av to fartøy, som begge skal byggast om til framtidas hurtigbåtar.

Fjord1 skal drifte bybåtruta Kleppestø-Strandkaien (Askøyruta) i 15 år, frå 2025 - 2040.

Meir info om bybåtruta Knarvik-Frekhaug-Strandkaien (Nordhordlandsruta) i posten Fjord1, Bygg nr. ? ved Brødrene Aa, Aero 36 "TBN"

Bybåtane_i_Bergen.png
Illustrasjon: Brødrene Aa
 
Screenshot_20240930_212954_One UI Home.jpgHar ikke tilgang til Askøyværingen, men ser nok her. Skal Norled leie denne ut til Fjord1, eller setter Norled denne inn siste perioden sin?

Det var vel slik at Fjord1 kunne velge litt når de skulle starte opp?
 
Back
Top