Fjordprinsessen by Asimut III, on FlickrHoldt på å si at det er ikke ofte jeg tar feil, men når jeg gjør det så er det så voldsomt"Ladejarl" er kanskje på en av sine siste planlagte ærend i Kystenspressen. "Terningen" er nede hos Brødrene Aa i Eikefjord.

Kor skal hun brukes? Synest forestren at hun har nydelige linjer, berre vakkert å sjå på!
Ser ut som om J.Busch Båtskyss i Terråk har skaffet seg "Perlen", erstatter for "Tosfart"?"Perlen" som gikk på grunn i Kragerøskjærgården i sommer står nå på land ved Husøy Terminalen.
View attachment 7446
Sikkert noen som kjenner igjen denne
