Skipsulykker

Tim S.

Member
Mystiske planker kan være en fare for skipstrafikken
Lasteskipet «Isidor» kom ut for et forrykende uvær 8. og 9. desember i Nordsjøen.
 

Tim S.

Member
To bulgarske mennene som falt over bord fra STARA PLATINA omtrent 400 kilometer sørvest for Bodø
 

Tim S.

Member
MF Bjørnefjord på en av de første turene over Høgsfjordsambandet. Fredag fikk ferja en skade, og sambandet er innstilt på ubestemt tid.
 
Last edited:

Tim S.

Member
Redningsskøytene måtte hjelpe frakteskip Folla 2 i Vestfjorden
 

Tim S.

Member
Brannvesenet har evaluert trålerbrannen som skapte kaotiske tilstander i Tromsø.
 

Tim S.

Member
Kjemikalietanker Key Fighter trengde hjelp
 

Refvik

Administrator
Staff member
Utfrag fra artikkelen i Sunnmørsposten:

Torsdag morgon vart ferja «Hardingen» liggande og drive i sjøen utan motorkraft, og med folk og bilar om bord. Rett etter avgang frå Festøya ferjekai 06.40 stansa hovudmotoren.

– Hovudmotoren var stoppa i rundt sju minutt, opplyser Inge Andre Utåker i Norled. Han er regionssjef for ferjer i selskapet. Ferja kryssar Storfjorden på E39 mellom Solavågen og Festøya.

– Situasjonen var ikkje kritisk, ifølgje Utåker.

– Det var frålandsvind. Ankeret blei klargjort og passasjarene blei informert.

Direkte årsak til hendinga var at navigatøren opererte maskineriet på ein feil måte, opplyser han.

– Overvakingssystemet oppfatta at oljetrykket var blitt for lågt, og derfor stansa maskinen. Det var ikkje noko gale med det tekniske, skriv Utåker i ein e-post til Sunnmørsposten. Ut over dette ønskjer ikkje reiarlaget å gje fleire opplysningar no.

Sidan reiarlaget vurderte det til å ikkje vere ein teknisk feil, gjekk ferja rett tilbake i rutefart.
 

Tim S.

Member
MF Bjørnefjord på en av de første turene over Høgsfjordsambandet. Fredag fikk ferja en skade, og sambandet er innstilt på ubestemt tid.
Fra i kveld er MF «Bjørnefjord» tilbake i Høgsfjord-sambandet
Utfrag fra artikkelen i Sunnmørsposten:

Torsdag morgon vart ferja «Hardingen» liggande og drive i sjøen utan motorkraft, og med folk og bilar om bord. Rett etter avgang frå Festøya ferjekai 06.40 stansa hovudmotoren.

– Hovudmotoren var stoppa i rundt sju minutt, opplyser Inge Andre Utåker i Norled. Han er regionssjef for ferjer i selskapet. Ferja kryssar Storfjorden på E39 mellom Solavågen og Festøya.

– Situasjonen var ikkje kritisk, ifølgje Utåker.

– Det var frålandsvind. Ankeret blei klargjort og passasjarene blei informert.

Direkte årsak til hendinga var at navigatøren opererte maskineriet på ein feil måte, opplyser han.

– Overvakingssystemet oppfatta at oljetrykket var blitt for lågt, og derfor stansa maskinen. Det var ikkje noko gale med det tekniske, skriv Utåker i ein e-post til Sunnmørsposten. Ut over dette ønskjer ikkje reiarlaget å gje fleire opplysningar no.

Sidan reiarlaget vurderte det til å ikkje vere ein teknisk feil, gjekk ferja rett tilbake i rutefart.
Takk!
 

Tim S.

Member
Trailer veltet over flere biler om bord i ferje 'Bastø 1', 5505 gt (IMO: 9144081)
 
Last edited:

HMI

New Member
Trailer veltet over flere biler om bord i ferje 'Bastø 1', 5505 gt (IMO: 9144081)
Sitat: - Ingen indikasjoner på at det er uforsvarlig å krysse fjorden nå. (En trailervelt bør vel være indikasjon god nok, men uansett:) blir det ikke surret når det er høy sjø, slik som på Boknafjorden?
 
Last edited:

Tim S.

Member
Sitat: - Ingen indikasjoner på at det er uforsvarlig å krysse fjorden nå. (En trailervelt bør vel være indikasjon god nok, men uansett:) blir det ikke surret når det er høy sjø, slik som på Boknafjorden?
Ifølge nettstedet Kystvær var det målt vind på 23,2 meter i sekundet ved Gullholmen i området klokka 8 tirsdag morgen

Øyvind Lund, administrerende direktør i Bastø Fosen, mener det ikke var uforsvarlig å seile over fjorden da lastebilvelten skjedde. Foto: Kenneth Stensrud Øyvind Lund, administrerende direktør i Bastø Fosen, forteller at de ikke anså det som uforsvarlig å seile over fjorden da lastebilvelten skjedde.
 
Last edited:
Top