Havila Kystruten, Bygg nr. 1093, 1094, 1193 og 1194 ved Tersan Shipyard, Havyard 923 "Havila Capella/Castor/Polaris/Pollux"

Vanligvis er det er ikke is på selve ruten, men mange av skipene har Ice(1C) , antagelig fordi de kan brukes på cruise i Arktis og Antarktis. MS Spitsbergen har ikke isklasse !
Takk för svaret,man har mycket nytta av golfströmmen ,ikke behov av isbrytare,även Antarktis så klarar fartygen med 1C,har alltid trott att det är tjockt med is och isbjörnarna springer på isen?
 
Takk Jan , Antarktis låter så kallt att isbjörnarna trivs där trodde jag?men geografi var inte mitt starkaste ämne i skolan.
 
Ja,varje dag bara dåliga nyheter dessvärre?Pandemin ökar nya mutasjoner fra England och Afrika,här i Finland idag regeringen
förhandlar om fullständig LOCK DOWN?När börjar solen skina ?Mycket deppande tider!
 
Hei

På sidene til Havila er "Havila Capella" lagt inn med avgang Bergen den 24. august, mens "Havila Castor" skal forlate Bergen den 30. august.
 
Kun Stamsund. Bilfergekonseptet har ikke vært aktuelt for Hurtigruten/Kystruten siden slutten av 70-årene, då Hurtigruteselskapene lanserte det som et alternativ til samferdselsminister Asbjørn Jordahls fraktskipskonsept. Vi var 60 000 kystbeboere som skrev under til støtte for Hurtigruteselskapenes konsept, men det ble Jordahls konsept som vant, og vi fikk de mislykkede MIDNATSOL, NARVIK og VESTERÅLEN, som måtte bygges på/om efter kun seks hhv. syv år. I eftertid må vi vel innrømme at bilfergekonseptet heller ikke hadde vært særlig egnet.
Kva gjekk dei forkjellige konsept ut på?
 
Vel, konseptet til Asbjørn Jordahl gjekk ut på at der ikkje skulle fraktast turistar, men hovudsakeleg frakt og distansereisande, slik at dei tre åttitalsskipa hadde opphaveleg færre køyer og lugarar enn dei gamle skipa. Resultatet vart, sidan skipa frakta turistar likevel, at der ikkje var plass til dei distansereisande i matsalen, men dei vart vist til kaffistova på styrbords side midtskips. Og trass i at skipa hadde ei stor port på babords side hadde dei ôg ein diger lastekran. Skorsteinen var omlag så høg som det minimale soldekket, der passasjerane fekk eksosen rett i flesen ved medvind.

Men etter berre seks-sju år vart lastekranen fjerna, to lugardekk, ein bar og eit soldekk var bygd som ein modul og montera i akterskipet, skorsteinen vert forlenga og på babords side vart ein attrappskorstein montert. Den knøttlille utsiktssalongen til MIDNATSOL vart forlenga fram til heisen, og NARVIK og VESTERÅLEN fekk likeeins salongar.

Hurtigrutas konsept var å gjere skipa til bilferger, men eg trur berre med akterport, ikkje baugport. Det hadde gjort det naudsynt med ombyggnad i dei fleste hamnar. Det finnest ein modell av det konseptet på Hurtigrutemuseet på Stokmarknes.

Desse to illustrasjonane med andre ord?
Costal Express - Mike Bent.jpg
Kilde: Boka Costal Express av Mike Bent
 
Tilbake til Havila Kystruten.

De lover første tur fra 26. September fra Bergen med Havila Capella.

Rederiet lover å informere passasjerer og befolkningen langs kysten om eventuelle endringer så snart ny informasjon foreligger.
 
Back
Top