Lindblad Expedition-National Geographic, Bygg nr. 312 og 316 ved Ulstein Verft, Ulstein CX 104 "National Geographic Endurance/Resolution"

Refvik

Administrator
Staff member
Dei to opsjonane Lindblad Expedition-National Geographic hadde på bygg nr. 312 blei visstnok ikkje erklærte.

Skip nr. 2 er dermed ei heilt ny ega kontrakt...
 

polsteam

New Member
partially outfitted unit delivered from shipyard in Gdynia, Poland.

obviously I do not know anything about this being done on purpose, but it SEEMS like Crist shipyard releases its partly outfitted newbuildings for Norwegian yards in the evening / at night, so as they cannot be photographed, with the situation repeated with another ship again.

this time, I really cannot understand, why float out and departure tow was done only when it turned dark
they have had the dock gate open whole day long from morning...

the quality of pictures is poor as they are enhanced in graphic editing software from very dark ones

photos are embedded in:
https://www.portalmorski.pl/stoczni...wycieczkowiec-ekspedycyjny-z-gdyni-przekazany

 

Refvik

Administrator
Staff member
Milepæl for Lindblad sitt neste ekspedisjonscruiseskip

I samband med kjølstrekkseremonien for sitt andre polare cruiseskip-nybygg valde reiarlaget Lindblad Expeditions å offentleggjere namnet på skipet. ‘National Geographic Resolution’ vert kalla opp etter legendariske kaptein James Cook sitt favorittskip, 'MS Resolution'.

James Cook var den første som sigla rundt Antarktis, kryssa den sydlege polarsirkelen, og den første europearen som kom til Hawaii. Han var kaptein på fleire skip i løpet av livet, men favoritten var MS Resolution.

Nybygget til Lindblad er systerskip til National Geographic Endurance, som er under ferdigstilling ved Ulstein Verft.

National Geographic Resolution stettar Polar Class 5 Category A, og kan ta 126 passasjerar. Utstyrt med X-BOW, vil skipet vere drivstoffeffektivt samtidig som det gir ein betre komfort for gjestane ved mote sjø, og med høg isklasse kan skipet kome langt inn i polare område. Skipet har store drivstoff- og vasstankar for å kunne opphalde seg over tid i fjerne farvatn.

Kjølstrekk for 'NG Resolution'.

Kjølstrekk for 'NG Resolution'.

Som eit høgdepunkt ved kjølstrekkseremonien vart det lagt ned ein tradisjonell sølvmynt, ‘the Hawaii Sesquicentennial half dollar’, som vart utstedt i 1928 i samband med 150-årsjubileet for at kaptein James Cook kom til Hawaii. Denne sjeldne mynten er eigd av Sven Lindblad og viser kaptein Cook på eine sida og ein Hawaii-hovding på hi sida.

Minnemynten vert sveisa fast for å følgje skipet til alle tider.

Minnemynten vert sveisa fast for å følgje skipet til alle tider.

Lindblad Expeditions Holdings, Inc., jobbar saman med National Geographic innan ekspedisjonsreiser for å inspirere folk til å utforske og ta vare på planeten. Dei to selskapa samarbeider om å lage innovatine marine-ekspedisjonsprogram og å fremje naturvern og berekraftig turisme. Reisene er lagt opp som danningsreiser der gjestane møter leiande forskarar, naturvernarar og vitskapsfolk medan dei får sjå fantasisk natur, både over og under sjøen.

Ulstein har utvikla skipsdesignet for Lindblad-skipa, og ferdigstiller også skipa ved Ulstein Verft i Ulsteinvik.

Kilde: Ulstein
 

Refvik

Administrator
Staff member
Utdokking av "National Geographic Endurance" idag



Begge foto: Per Eide via Ulstein Group
 

Refvik

Administrator
Staff member
Nokre bilde til av "National Geographic Endurance"





Alle foto: Per Eide via Ulstein Group
 

Refvik

Administrator
Staff member
"National Geographic Endurance" ved Ulstein Verft idag

Foto: © Oddgeir Refvik
 
Er jo alltid flott å se nye skip, men dog utrolig trist at se at nybygde skrog i dag er så buklete, sånn var det
ikke før i tida. Men dette ser man på alle nybygde skip for tiden dessverre.
 
Top